Wybierz typ samochodu marki 308 SW I (4E_, 4H_)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Sidat
Grupa SIDAT działa od 1990 roku i nadal prężnie rozwija wykorzystywane przez siebie technologie, jednocześnie wykorzystując wieloletnie doświadczenie z zakresu elektromechaniki, elektroniki i części zamiennych do klimatyzacji pojazdów. Obecnie w skład grupy wchodzą marki SIDAT, KRIOS oraz FISPA. Dzięki temu połączeniu firma może oferować kompleksowe usługi oraz dostarczać różnego przeznaczenia części do swoich odbiorców. Centrala grupy zlokalizowana jest w Vinovo we ...
Części samochodowe do Peugeot 308 Kombi I pierwszej generacji
Peugeot 308 to samochód kompaktowy, należący do najpopularniejszych modeli francuskiego producenta. Występuje również w wersji powiększonej. Mowa tutaj o Peugeot 308 SW I – czyli kombi. Model 308 wszedł do produkcji w 2007 roku, natomiast części do Peugeot 308 SW I zaczęto składać w 2008 roku. Ostateczne zamknięcie produkcji miało miejsce dopiero w 2016 roku. Jednak w Europie produkcję części do Peugeot 308 I SW zakończono zdecydowanie wcześniej, bo już w 2013 roku. Wtedy ...
Szukaj części do Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_)