Wybierz typ samochodu marki 308 SW I (4E_, 4H_)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Pierburg
Hiszpańskie przedsiębiorstwo Pierburg zajmuje się produkcją oryginalnych i zamiennych części samochodowych. Na rynku motoryzacyjnym firma obecna jest od 1957 roku. Główna siedziba oraz magazyn o przestrzeni użytkowej przekraczającej 26 000 metrów kwadratowych znajdują się w hiszpańskiej miejscowości Abadiano. Ponad 50 lat obecności na rynku części zamiennych umożliwiło znalezienie się hiszpańskiemu przedsiębiorstwu pośród liderów produkcji w tym sektorze. ...
Części samochodowe do Peugeot 308 Kombi I pierwszej generacji
Peugeot 308 to samochód kompaktowy, należący do najpopularniejszych modeli francuskiego producenta. Występuje również w wersji powiększonej. Mowa tutaj o Peugeot 308 SW I – czyli kombi. Model 308 wszedł do produkcji w 2007 roku, natomiast części do Peugeot 308 SW I zaczęto składać w 2008 roku. Ostateczne zamknięcie produkcji miało miejsce dopiero w 2016 roku. Jednak w Europie produkcję części do Peugeot 308 I SW zakończono zdecydowanie wcześniej, bo już w 2013 roku. Wtedy ...
Szukaj części do Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_)