Wybierz typ samochodu marki OCTAVIA I Combi (1U5)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Glyco
Łożyska Glyco są doskonałym wyborem poprzez połączenie niemieckiej solidności, najwyższej jakości oraz silnego wsparcia klientów. Jest to światowy top jeżeli chodzi o relacje cena = jakość, a dodatkowo łożyska Glyco są naprawdę łatwe w ewentualnych naprawach. Odpowiedzialne są za przenoszenie mocy, zmniejszenie tarcia oraz obniżenie poziomu zużycia kosztownych części silnika.
Oprócz łożysk firma oferuje również części ...
Części samochodowe do Skody Octavia I Kombi pierwszej generacji
Octavia to jeden z najpopularniejszych modeli czeskiego producenta, działającego pod nadzorem Volkswagena. Już pierwsza generacja zyskała duże uznanie i cieszyła się popularnością w całej Europie oraz na innych kontynentach. Skoda Octavia zadebiutowała w 1996 roku. Części Skoda Octavia I Combi po raz pierwszy zmontowano w 1997 roku. Produkcja została zakończona dopiero w 2010 roku, mimo że już w 2004 roku pojawiła się druga generacja pojazdu. Wynikało to z niesłabnącego ...
Szukaj części do Skoda OCTAVIA I Combi (1U5)