Wybierz model samochodu marki Bmw
- 1 (E81) (2011.01-2011.12)
- 1 (E87) (2011.01-2011.12)
- 1 (F20) (2015.03-2015.06)
- 1 (F21) od 2016.07
- 1 Cabrio (E88) (2008.03-2013.10)
- 1 Coupe (E82) (2011.03-2012.06)
- 2 Active Tourer (F45) (2015.02-2018.02)
- 2 Coupe (F22, F87) od 2019.11
- 2 Gran Tourer (F46) od 2020.11
- 3 Cabrio (E30) (1990.10-1992.12)
- 3 Cabrio (E36) (1996.03-1999.09)
- 3 Cabrio (E46) (2006.01-2007.12)
- 3 Cabrio (E93) (2010.03-2013.12)
- 3 Compact (E36) (1997.09-2000.08)
- 3 Compact (E46) (2003.03-2005.02)
- 3 Coupe (E36) (1995.10-1998.11)
- 3 Coupe (E46) (2004.03-2006.05)
- 3 Coupe (E92) (2010.03-2013.12)
- 3 Gran Turismo (F34) (2016.07-2018.02)
- 3 Sedan (E21) (1981.03-1984.03)
- 3 Sedan (E30) (1990.01-1992.01)
- 3 Sedan (E36) (1996.01-1998.05)
- 3 Sedan (E46) (2002.09-2004.12)
- 3 Sedan (E90) (2011.03-2011.12)
- 3 Sedan (F30, F80) (2018.01-2018.10)
- 3 Touring (E30) (1989.04-1994.06)
- 3 Touring (E36) (1997.03-1999.05)
- 3 Touring (E46) (2002.10-2003.03)
- 3 Touring (E91) (2010.03-2012.06)
- 3 Touring (F31) (2016.03-2018.02)
- 4 Cabrio (F33, F83) (2016.03-2018.02)
- 4 Coupe (F32, F82) (2017.07-2019.06)
- 4 Gran Coupe (F36) (2014.03-2016.06)
- 5 Gran Turismo (F07) (2012.07-2013.06)
- 5 Sedan (E12) (1980.04-1981.05)
- 5 Sedan (E28) (1986.12-1987.12)
- 5 Sedan (E34) (1994.05-1995.08)
- 5 Sedan (E39) (1998.10-2003.06)
- 5 Sedan (E60) (2008.09-2010.03)
- 5 Sedan (F10) (2013.02-2016.10)
- 5 Touring (E34) (1996.02-1996.07)
- 5 Touring (E39) (2000.02-2004.05)
- 5 Touring (E61) (2008.09-2010.12)
- 5 Touring (F11) (2012.03-2017.02)
- 6 Cabrio (E64) (2007.07-2010.07)
- 6 Cabrio (F12) (2015.03-2018.06)
- 6 Coupe (E24) (1986.04-1989.02)
- 6 Coupe (E63) (2007.07-2010.07)
- 6 Coupe (F13) (2015.03-2017.10)
- 7 (E23) (1985.04-1986.08)
- 7 (E32) (1992.05-1994.03)
- 7 (E38) (2000.04-2001.11)
- 7 (E65, E66, E67) (2005.07-2008.08)
- 7 (F01, F02, F03, F04) (2012.07-2015.05)
- 8 Coupe (E31) (1996.03-1999.06)
- X1 (E84) (2013.03-2015.06)
- X1 (F48) od 2017.07
- X3 (E83) (2009.04-2011.12)
- X3 (F25) (2016.06-2017.08)
- X4 (F26) (2015.12-2018.03)
- X5 (E53) (2004.04-2006.09)
- X5 (E70) (2012.02-2013.06)
- X5 (F15, F85) (2015.06-2018.07)
- X6 (E71, E72) (2011.08-2014.06)
- X6 (F16, F86) (2014.12-2019.07)
- Z1 Roadster (1988.06-1991.06)
- Z3 Coupe (E36) (2001.06-2003.06)
- Z3 Roadster (E36) (2001.06-2003.01)
- Z4 Coupe (E86) (2006.04-2008.08)
- Z4 Roadster (E85) (2005.03-2009.02)
- Z4 Roadster (E89) (2013.04-2016.08)
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
Auto części zamienne Remsa
Remsa to światowej sławy producent części układu hamulcowego dla przemysłu motoryzacyjnego. Firma założona została ponad czterdzieści lat temu i od tego czasu jej historia staje się pasmem sukcesów, doskonalenia i rozwoju technologicznego, który umieścił przedsiębiorstwo w gronie czołowych producentów klocków hamulcowych na rynku europejskim.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i chcąc sprostać wymogom rynku motoryzacyjnego Remsa stawia na rozwój, badania ...
Zamienne części samochodowe do BMW
Dostarczamy wyłącznie najwyższej jakości zamienne części samochodowe pochodzące od sprawdzonych i godnych zaufania producentów. Wszystkie auto części BMW dostępne w naszej ofercie posiadają niezbędne atesty oraz homologacje, a także spełniają restrykcyjne wymogi projektowe i konstrukcyjne. Proponowane przez nas ...
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...