Wybierz model samochodu marki Saab
- 9-3 (YS3D) (2000.11-2002.09)
- 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) (2008.05-2011.12)
- 9-3 Cabriolet (YS3D) (2001.01-2003.08)
- 9-3 Kombi (E50) (2008.05-2015.02)
- 9-3 kabriolet (YS3F) (2007.06-2015.02)
- 9-3X (YS3) (2011.01-2015.02)
- 9-5 (YS3E) (2006.11-2009.12)
- 9-5 (YS3G) (2010.05-2012.01)
- 9-5 Kombi (YS3E) (2007.01-2009.12)
- 900 II (1994.08-1998.02)
- 900 II coupe (1994.08-1998.02)
- 900 II kabriolet (1993.12-1998.02)
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
Auto części zamienne Mintex
Marka Mintex jest własnością grupy TMD Friction, jednego z największych producentów okładzin ciernych na świecie. Historia grupy TDM Friction sięga roku 1879, kiedy w Szkocji powstało przedsiębiorstwo Scandinavian Belting Ltd., które z biegiem lat przekształciło się w firmę Mintex. Pierwszy sukces marki odnotowano w 1910 roku, dostarczono wówczas pierwsze okładziny cierne do seryjnej produkcji Forda Mondeo T z silnikiem o mocy 20,2 KM. W ...
Zamienne części samochodowe do Saaba
Marka Saab od zawsze kojarzona jest z doskonałą jakością wykończenia oraz bezpieczeństwem na najwyższym poziomie. Znalezienie niektórych części do Saab może obecnie okazać się trudne, szczególnie dla rzadkich modeli szwedzkiego producenta. Nic straconego. W sklepie iParts.pl znajdziesz wszystko to, czego potrzebujesz. Nasze ...
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...