Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych KLOKKERHOLM - Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 (211.065)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 4
Sortuj:
Widok:   
z 1

Osłona tarczy hamulcowej KLOKKERHOLM 3528878

101,00 zł z VAT
Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa JakosćWP Jednostka: szt. Kod: 3528878 Producent części: KLOKKERHOLM

Osłona tarczy hamulcowej KLOKKERHOLM 3528877

101,00 zł z VAT
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa JakosćWP Średnica 1 / Średnica 2 [mm]350/125 Jednostka: szt. Kod: 3528877 Producent części: KLOKKERHOLM

Osłona tarczy hamulcowej KLOKKERHOLM 3528377

103,00 zł z VAT
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony JakosćWP MateriałAluminium Jednostka: szt. Kod: 3528377 Producent części: KLOKKERHOLM

Osłona tarczy hamulcowej KLOKKERHOLM 3528378

105,00 zł z VAT
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej JakosćWP MateriałAluminium Jednostka: szt. Kod: 3528378 Producent części: KLOKKERHOLM

Auto części zamienne Klokkerholm

Klokkerholm Karosseridela to skandynawski dystrybutor części samochodowych na potrzeby niezależnego rynku motoryzacyjnego. Szeroka gama oferowanych części firmy Klokkerholm umożliwia liderowanie w zakresie produkcji części zamiennych w całej Północnej Europie. Firma posiada magazyn oraz zaplecze produkcyjne w Danii, a także magazyn części w Szwecji. Łączne zatrudnienie wynosi około 100 osób. 

W bogatej gamie części ...

Szukaj cześci KLOKKERHOLM

Części samochodowe do Mercedesa W211

Mercedes klasy E oznaczony symbolem W211 pojawił się na rynku w 2002 roku, jest to następca popularnego "okularnika". W związku z dużym zapotrzebowaniem jego produkcja odbywała się między innymi w Niemczech, Meksyku, Austrii, Chinach, Indiach.  W211 został zaprojektowany w oparciu o płytę podłogową Mercedesa CLS. Na rynku samochodowym dostępny był w dwóch wersjach nadwoziowych: sedan i kombi. Cztery lata po premierze pojazdu niemiecki producent zdecydował, że auto ...
Szukaj części do Mercedes-benz KLASA E (W211)
Pojedyncze części hamulców tarczowych

Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...

Sprawdź Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych