Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych TEXTAR - Porsche 911 (997) 3.8 GT3

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Czujnik zużycia klocków hamulcowych TEXTAR 98042100

69,00 zł z VAT
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe Długość [mm]555 Ciężar [kg]0,044 Długożć opakowania [cm]26 Szerokość opakowania [cm]15 Wysokość opakowania [cm]1 Techniczny numer informacyjny96990 0421 0 2 z przodu Jednostka: szt. Kod: 98042100 Producent części: TEXTAR

Czujnik zużycia klocków hamulcowych TEXTAR 98041700

81,00 zł z VAT
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe Długość [mm]490 Ciężar [kg]0,044 Długożć opakowania [cm]26 Szerokość opakowania [cm]15 Wysokość opakowania [cm]1 Techniczny numer informacyjny96990 0417 0 2 z tyłu Jednostka: szt. Kod: 98041700 Producent części: TEXTAR

Auto części zamienne Textar

Textar jest marką wchodzącą w skład TMD Friction GmbH, które znane jest z produkcji najwyższej jakości elementów układu hamulcowego. Szacuje się, że łączna dzienna produkcja koncernu jest w stanie przekroczyć milion części hamulcowych. Wewnątrz koncernu zatrudnienie znajduje ponad 4,500 wykwalifikowanych pracowników. Marka Textar obecna jest na rynku motoryzacyjnym od niespełna 100 lat. W tym czasie firmie udało się wskoczyć do ścisłej czołówki ...

Szukaj cześci TEXTAR

Części samochodowe do Porsche 911 (997) ósmej generacji

Porsche 911 to sportowy samochód, który dzięki swojej stylistyce powielanej z generacji na generację oraz niezwykłych osiągach i tradycji jest prawdziwą i wciąż żywą legendą, którą można spotkać na drodze. Historia tego kultowego już modelu rozpoczęła się w roku 1963, kiedy to fabrykę Porsche opuściły pierwsze egzemplarze tego modelu. Samochód wyróżniał się tym, że posiadał chłodzony powietrzem silnik B6 o pojemności blisko 2 litrów. Generował on moc 130KM co w ...
Szukaj części do Porsche 911 (997)
Pojedyncze części hamulców tarczowych

Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...

Sprawdź Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych