Wybierz model samochodu marki Jeep
- CHEROKEE (KK) od 2010.01
- CHEROKEE (KL) od 2014.01
- COMMANDER (XK, XH) (2009.06-2010.12)
- COMPASS (MK49) od 2010.12
- COMPASS (MP, M6) od 2016.12
- GRAND CHEROKEE III (WH, WK) (2008.01-2010.12)
- GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) od 2017.09
- RENEGADE SUV (BU, B1, BV) od 2020.02
- WRANGLER III (JK) od 2011.10
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
Auto części zamienne NK
NK jest niemiecką firmą, która zajmuje się produkcją i dystrybucją części samochodowych na rynek motoryzacyjny. Przedsiębiorstwo powstało w 1991 roku i dzięki swojemu szybkiemu rozwojowi obecnie jest w czołówce dostawców części zamiennych w Niemczech. Szeroka oferta producenta skierowana jest do właścicieli samochodów osobowych, dostawczych, użytkowych. W katalogach firmy znajdziemy części samochodowe NK do układu hamulcowego. Wśród ...
Zamienne części samochodowe do Jeepa
Samochody marki Jeep to połączenie bardzo dobrej konstrukcji z doskonałą funkcjonalnością. Aby sprostać oczekiwaniom oraz potrzebom kierowców, samochody Jeep muszą być również niezawodne, a wykorzystane części samochodowe Jeep jak najwyższej jakości. Do prawidłowej oraz systematycznej obsługi Twojego auta ...
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...