Wybierz model samochodu marki Chrysler
- CROSSFIRE (2004.09-2007.12)
- GRAND VOYAGER V (RT) od 2008.01
- NEON II (2002.10-2006.12)
- PT CRUISER (PT_) (2004.10-2010.12)
- PT CRUISER kabriolet (2004.03-2008.03)
- VOYAGER IV (RG, RS) (2005.08-2008.12)
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
Auto części zamienne Metzger
Firma Metzger powstała w Stuttgarcie w 1980 roku. Niewielka, niemiecka firma była początkowo prowadzona tylko przez trzech współudziałowców. Obecnie marka cieszy się ogromnym uznaniem na całym świecie, a dynamiczny rozwój wpłynął na wysoką pozycję wiodącego producenta części zamiennych w branży motoryzacyjnej.
Części samochodowe Metzger trafiają do producentów wyposażenia fabrycznego, ale są także dostarczane na niezależny rynek ...
Zamienne części samochodowe do Chrysler
Z nami kupowanie części do Chryslera to oszczędność czasu i pieniędzy, a przy tym gwarancja najwyższej jakości asortymentu pochodzącego wyłącznie od sprawdzonych i godnych zaufania producentów. Części zapasowe z naszej oferty pozwolą Ci w pełni kontrolować niezawodność oraz bezproblemowe działanie ...
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...