Wybierz typ samochodu marki 911 (997)
- 3.6 Carrera 320KM
- 3.6 Carrera 4 325KM
- 3.6 Carrera 325KM
- 3.6 Carrera 345KM
- 3.6 Carrera 4 345KM
- 3.8 Carrera 4S 355KM
- 3.8 Carrera S 355KM
- 3.8 Carrera 4S 381KM
- 3.8 Carrera S 381KM
- 3.8 Carrera 4S 385KM
- 3.8 Carrera S 385KM
- 3.8 Carrera 4S / 4 GTS 408KM
- 3.8 Carrera S / GTS 408KM
- 3.6 GT3 415KM
- 3.8 GT3 435KM
- 3.8 GT3 RS 450KM
- 3.6 Turbo 480KM
- 3.8 Turbo 500KM
- 4.0 GT3 RS 500KM
- 3.8 Turbo S 530KM
- 3.6 GT 2 530KM
- 3.6 GT2 RS 620KM
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
Auto części zamienne Kawe
Firma KAWE funkcjonuje od 1970 roku i z niewielkiej, rodzinnej firmy produkującej części do różnych pojazdów przekształciła się w sporej wielkości, międzynarodową firmę produkującą doskonałej jakości podzespoły do wielu modeli samochodów. W ofercie KAWE znajdziemy części do samochodów osobowych, w tym konstrukcji sportowych i wyczynowych, dostawczych, ciężarowych i maszyn rolniczych.
Wieloletnie doświadczenie w branży, przywiązanie do jakości, chęć ...
Części samochodowe do Porsche 911 (997) ósmej generacji
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...