Wybierz model samochodu marki Dodge
- AVENGER (2012.01-2014.12)
- CALIBER (2010.07-2011.11)
- CARAVAN (RG_) (2001.04-2007.12)
- CHALLENGER coupe od 2019.09
- CHARGER (2006.09-2010.12)
- DURANGO (WD) od 2011.01
- GRAND CARAVAN od 2010.09
- JOURNEY od 2013.05
- NEON II (1999.10-2005.09)
- NITRO (2007.09-2011.12)
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
Auto części zamienne Hoffer
HOFFER to marka, która powstała pod koniec lat 90 XX wieku i jest częścią firmy MEAT. Istnieje ona od 1945 roku, a na początku lat 50 ubiegłego wieku rozpoczęła produkcję części zamiennych do gaźników. Obecnie, marka HOFFER oferuje swoim klientom szeroki wybór części zamiennych przeznaczonych do układu tworzenia mieszanki paliwowej. Od 2010 roku firma posiada również w swojej ofercie zawory EGR, które cenione są wśród klientów za najwyższą jakość oraz precyzję ...
Zamienne części samochodowe do Dodge
Dla każdego właściciela samochodu najważniejsze jest, aby jego pojazd był nieustannie sprawny i zawsze gotowy do pracy w każdych warunkach. Pomożemy Ci utrzymać Twoje auto w nienagannym stanie technicznym. Proponujemy najwyższej jakości części samochodowe Dodge, które będą niezbędne do naprawy oraz kompleksowego ...
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...