Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych BOSCH - Porsche 911 (997) 3.8 Turbo

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Czujnik zużycia klocków hamulcowych BOSCH 1 987 474 555

35,00 zł z VAT
Długość [mm]557 Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe z przodu Jednostka: szt. Kod: 1987474555 Producent części: BOSCH

Czujnik zużycia klocków hamulcowych BOSCH 1 987 474 560

35,00 zł z VAT
Długość [mm]490 Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe z tyłu Jednostka: szt. Kod: 1987474560 Producent części: BOSCH

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) BOSCH 0 265 007 624

145,00 zł z VAT
Rodzaj czujnikaCzujnik Hall'a Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z przewodem Długość całkowita [mm]166 Zakres temperatury od [°C]-40 Zakres temperatury do [°C]150 z przodu i z tyłu Jednostka: szt. Kod: 0265007624 Producent części: BOSCH

Auto części zamienne Bosch

Bosch to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku motoryzacyjnym. Oferta firmy skupia się na produktach przeznaczonych do branży przemysłowej oraz motoryzacyjnej. Koncern Bosch produkuje m.in. części samochodowe, urządzenia i systemy diagnostyczne, urządzenia grzewcze, elektronarzędzia czy sprzęt z zakresu napędu oraz sterowań. Grupa Bosch z uwzględnieniem dystrybutorów oraz spółki Robert Bosch GmbH jest obecna w około 150 krajach na terytorium całego ...

Szukaj cześci BOSCH

Części samochodowe do Porsche 911 (997) ósmej generacji

Porsche 911 to sportowy samochód, który dzięki swojej stylistyce powielanej z generacji na generację oraz niezwykłych osiągach i tradycji jest prawdziwą i wciąż żywą legendą, którą można spotkać na drodze. Historia tego kultowego już modelu rozpoczęła się w roku 1963, kiedy to fabrykę Porsche opuściły pierwsze egzemplarze tego modelu. Samochód wyróżniał się tym, że posiadał chłodzony powietrzem silnik B6 o pojemności blisko 2 litrów. Generował on moc 130KM co w ...
Szukaj części do Porsche 911 (997)
Pojedyncze części hamulców tarczowych

Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...

Sprawdź Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych