Wybierz model samochodu marki Peugeot
- 106 I (1A, 1C) (1994.11-1996.04)
- 106 II (1A_, 1C_) (1998.04-2004.07)
- 107 (PM_, PN_) (2005.06-2014.05)
- 205 I (741A/C) (1986.10-1987.10)
- 205 I kabriolet (741B, 20D) (1992.08-1994.12)
- 205 II (20A/C) (1992.08-1997.05)
- 206 CC (2D) (2005.04-2007.02)
- 206 SW (2E/K) od 2004.05
- 206 liftback (2A/C) (2006.05-2007.09)
- 206 sedan od 2008.09
- 305 II (581M) (1985.09-1990.07)
- 305 II Break (581E) (1986.02-1988.12)
- 306 (7B, N3, N5) (2000.10-2001.05)
- 306 Break (7E, N3, N5) (2000.10-2002.04)
- 306 kabriolet (7D, N3, N5) (2000.10-2002.04)
- 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) (2000.10-2001.05)
- 307 (3A/C) (2006.07-2012.04)
- 307 Break (3E) (2005.06-2008.04)
- 307 CC (3B) (2005.06-2009.04)
- 307 SW (3H) (2005.04-2008.04)
- 309 I (10C, 10A) (1988.08-1989.08)
- 309 II (3C, 3A) (1991.10-1993.10)
- 405 I (15B) (1990.07-1992.07)
- 405 I Break (15E) (1990.07-1992.07)
- 405 II (4B) (1997.08-1999.11)
- 405 II Break (4E) (1994.06-1996.10)
- 406 (8B) (2001.08-2004.05)
- 406 Break (8E/F) (2001.08-2004.10)
- 406 coupe (8C) (2002.03-2004.12)
- 505 (551A) (1987.06-1988.12)
- 505 Break (551D) (1986.10-1993.12)
- 605 (6B) (1997.04-1999.09)
- 607 (9D, 9U) (2006.05-2010.06)
- 806 (221) (2000.09-2002.08)
- BOXER Autobus (230P) (2000.11-2002.04)
- BOXER Platforma / podwozie (ZCT_) (2001.12-2002.04)
- BOXER Skrzynia (230L) (2001.08-2002.04)
- EXPERT (224_) (2003.12-2006.12)
- EXPERT Skrzynia (222) (2002.09-2006.12)
- PARTNER Nadwozie pełne/minivan (5_, G_) (2009.11-2010.12)
- PARTNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (5_, G_) (2009.11-2010.12)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Meat&Doria
Firma MEAT została założona w 1945 roku przez P. Lorenziego, który zaczynał jako dystrybutor części elektrycznych na potrzeby rynku części zamiennych. Na początku lat 50. XX wieku w ofertę włączono produkcję gaźników, które trafiały również na rynek części zamiennych będący wówczas głównym obszarem działalności firmy. Wraz z rozwojem działalności firma MEAT uzyskiwała "know-how" w zakresie produkcji gaźników, przez co szybko stała się ...
Zamienne części samochodowe do Peugeot
Poprzez odpowiednie dbanie oraz serwisowanie swojego samochodu zapewnisz mu niezawodność oraz trwałość na długie lata. Jest to szczególnie ważne w przypadku francuskiego Peugeota, który wymaga wysokiej jakości auto części oraz materiałów eksploatacyjnych. W sklepie internetowym iParts.pl znajdziesz oryginalne części do ...
Czujnik położenia przepustnicy, czyli tzw. czujnik TPS, to niewielkie urządzenie wchodzące w skład większej części osprzętu jednostki napędowej, czyli przepustnicy. Czujnik TPS, jak większość tego typu rozwiązań, zużywa się w trakcie pracy, co zazwyczaj prowadzi do poważnych problemów z pracą silnika samochodu.
Czujnik TPS w samochodzie
Czujnik otwarcia przepustnicy informuje sterownik jednostki napędowej o jej ...