Wybierz model samochodu marki Audi
- 100 C3 Avant (445, 446) (1990.03-1990.11)
- 100 C3 sedan (443, 444) (1989.08-1991.07)
- 100 C4 Avant (4A5) (1993.08-1994.07)
- 100 C4 sedan (4A2) (1993.11-1994.07)
- 200 C3 Avant (447, 448) (1989.07-1990.12)
- 200 C3 sedan (447, 448) (1989.03-1990.12)
- 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) (1985.08-1986.08)
- 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) (1990.08-1991.10)
- 80 B4 Avant (8C5) (1994.03-1995.05)
- 80 B4 sedan (8C2) (1993.11-1994.07)
- 90 B2 (813, 814, 853) (1986.03-1987.03)
- 90 B3 (893, 894, 8A2) (1990.04-1991.09)
- A1 (8X1, 8XK) (2016.01-2018.10)
- A2 (8Z0) (2003.11-2005.08)
- A3 (8L1) (2001.10-2003.05)
- A3 (8P1) (2011.01-2012.08)
- A3 Sportback (8PA) (2011.01-2013.03)
- A3 kabriolet (8P7) (2011.02-2013.05)
- A4 B5 (8D2) (2000.07-2000.11)
- A4 B5 Avant (8D5) (2000.07-2001.09)
- A6 C4 (4A2) (1996.04-1997.10)
- A6 C4 Avant (4A5) (1996.04-1997.12)
- A6 C5 (4B2) (2001.06-2005.01)
- A6 C5 Avant (4B5) (2004.04-2005.01)
- A8 D2 (4D2, 4D8) (2001.01-2002.09)
- CABRIOLET B3 (8G7) (1997.01-2000.08)
- COUPE B2 (81, 855, 856) (1987.01-1987.12)
- COUPE B3 (89, 8B3) (1992.10-1996.12)
- QUATTRO (85) (1989.08-1991.07)
- TT (8J3) (2011.05-2014.06)
- TT (8N3) (2005.03-2006.06)
- TT Roadster (8N9) (2003.07-2006.06)
- V8 (441, 442, 4C2, 4C8) (1993.04-1994.02)
Artykuły powiązane
- Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
- Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
- Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
- Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
- Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
- Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
- Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Auto części zamienne Remsa
Remsa to światowej sławy producent części układu hamulcowego dla przemysłu motoryzacyjnego. Firma założona została ponad czterdzieści lat temu i od tego czasu jej historia staje się pasmem sukcesów, doskonalenia i rozwoju technologicznego, który umieścił przedsiębiorstwo w gronie czołowych producentów klocków hamulcowych na rynku europejskim.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i chcąc sprostać wymogom rynku motoryzacyjnego Remsa stawia na rozwój, badania ...
Zamienne części samochodowe do Audi
Proponujemy jedynie najwyższej jakości zamienne części samochodowe do praktycznie każdego współczesnego modelu auta. Oferowane części zamienne do Audi spełniają najsurowsze wymogi projektowe oraz konstrukcyjne, a także ...
Jeszcze kilkanaście lat temu za prawidłowe działanie sprzęgła odpowiadała linka sprzęgła, jednak jej pęknięcie oznaczało tylko jedno – unieruchomienie samochodu. Na szczęście, obecnie stosuje się układy hydrauliczne, które są o wiele bardziej niezawodne oraz komfortowe. Odpowiada za to m.in. cylinder roboczy sprzęgła.
Roboczy cylinder sprzęgła w samochodzie
Nieprawdziwym jest stwierdzenie, że po naciśnięciu pedału sprzęgła ...