Wybierz typ samochodu marki A6 C5 (4B2)
- 1.9 TDI 110KM
- 1.9 TDI 115KM
- 1.8 116KM
- 1.8 125KM
- 1.9 TDI 130KM
- 2.0 130KM
- 2.4 136KM
- 1.8 T quattro 150KM
- 2.5 TDI 150KM
- 2.5 TDI quattro 150KM
- 1.8 T 150KM
- 2.5 TDI 155KM
- 2.4 156KM
- 2.4 quattro 156KM
- 2.4 quattro 163KM
- 2.4 163KM
- 2.5 TDI 163KM
- 2.4 quattro 165KM
- 2.4 165KM
- 2.4 quattro 170KM
- 2.4 170KM
- 2.5 TDI quattro 180KM
- 1.8 T quattro 180KM
- 2.5 TDI 180KM
- 2.8 180KM
- 1.8 T 180KM
- 2.8 quattro 190KM
- 2.8 190KM
- 2.8 quattro 193KM
- 2.8 193KM
- 3.0 quattro 218KM
- 3.0 218KM
- 3.0 quattro 220KM
- 3.0 220KM
- 2.7 T 230KM
- 2.7 T quattro 230KM
- 2.7 T quattro 250KM
- 3.7 quattro 260KM
- 3.7 260KM
- 4.2 quattro 299KM
- S6 quattro 340KM
- RS6 quattro 450KM
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
- Chłodnica oleju. Czym jest, jak działa i w jaki sposób rozpoznać objawy jej uszkodzenia?
- Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić
Auto części zamienne SWAG
SWAG to niemieckie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją części zamiennych. Asortyment firmy składa się na ponad 16 000 zamiennych części firmy SWAG z przeznaczeniem do europejskich oraz azjatyckich samochodów. Doświadczenie w branży motoryzacyjnej jakie firma SWAG uzyskała w przeciągu 55 lat działalności przełożyło się na produkcję doskonałych części samochodowych o najwyższej jakości wykonania.
Oferta ...
Cześci samochodowe do Audi A6 4B2, C5
Jeszcze do niedawna chłodnice oleju do samochodu były elementami, które montowano wyłącznie w autach sportowych lub wykorzystujących powietrzny układ chłodzenia. Obecnie takie elementy znajdują się w praktycznie wszystkich autach. Przyczyną tego jest przede wszystkim wzrost mocy silników, ...