Wybierz typ samochodu marki A3 (8V1, 8VK)
- 1.2 TFSI 105KM
- 1.6 TDI 105KM
- 1.6 TDI 110KM
- 1.2 TFSI 110KM
- 2.0 TDI 110KM
- 1.6 TDI 115KM
- 1.0 TFSI 115KM
- 1.4 TFSI 122KM
- 1.4 TFSI 125KM
- 2.0 TDI 136KM
- 1.4 TFSI 140KM
- 2.0 TDI 143KM
- 2.0 TDI 150KM
- 1.4 TSI 150KM
- 1.5 TFSI 150KM
- 2.0 TDI quattro 150KM
- 1.8 TFSI 180KM
- 1.8 TFSI quattro 180KM
- 2.0 TDI 184KM
- 2.0 TDI quattro 184KM
- 2.0 TFSI quattro 190KM
- 2.0 TFSI 190KM
- S3 quattro 280KM
- S3 quattro 286KM
- S3 quattro 290KM
- S3 quattro 300KM
- S3 quattro 310KM
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
- Chłodnica oleju. Czym jest, jak działa i w jaki sposób rozpoznać objawy jej uszkodzenia?
- Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić
Auto części zamienne SWAG
SWAG to niemieckie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją części zamiennych. Asortyment firmy składa się na ponad 16 000 zamiennych części firmy SWAG z przeznaczeniem do europejskich oraz azjatyckich samochodów. Doświadczenie w branży motoryzacyjnej jakie firma SWAG uzyskała w przeciągu 55 lat działalności przełożyło się na produkcję doskonałych części samochodowych o najwyższej jakości wykonania.
Oferta ...
Zamienne części samochodowe do Audi
Proponujemy jedynie najwyższej jakości zamienne części samochodowe do praktycznie każdego współczesnego modelu auta. Oferowane części zamienne do Audi spełniają najsurowsze wymogi projektowe oraz konstrukcyjne, a także ...
Jeszcze do niedawna chłodnice oleju do samochodu były elementami, które montowano wyłącznie w autach sportowych lub wykorzystujących powietrzny układ chłodzenia. Obecnie takie elementy znajdują się w praktycznie wszystkich autach. Przyczyną tego jest przede wszystkim wzrost mocy silników, ...