Wybierz typ samochodu marki A6 C6 Avant (4F5)
- 2.0 TDI 121KM
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI 140KM
- 2.7 TDI 163KM
- 2.0 TDI 163KM
- 2.7 TDI quattro 163KM
- 2.0 TDI 170KM
- 2.0 TFSI 170KM
- 2.4 177KM
- 2.4 quattro 177KM
- 2.7 TDI quattro 180KM
- 2.7 TDI 180KM
- 2.8 FSI quattro 190KM
- 2.8 FSI 190KM
- 2.7 TDI 190KM
- 2.7 TDI quattro 190KM
- 2.8 FSI 210KM
- 2.8 FSI quattro 210KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 3.0 218KM
- 3.0 quattro 218KM
- 2.8 FSI 220KM
- 2.8 FSI quattro 220KM
- 3.0 TDI quattro 225KM
- 3.0 TDI quattro 233KM
- 3.0 TDI quattro 240KM
- 3.2 FSI quattro 255KM
- 3.2 FSI 255KM
- 3.0 TFSI quattro 290KM
- 3.0 TFSI quattro 299KM
- 4.2 FSI quattro 350KM
- S6 quattro 435KM
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
- Chłodnica oleju. Czym jest, jak działa i w jaki sposób rozpoznać objawy jej uszkodzenia?
- Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić
Auto części zamienne Nissens
Nissens to światowy lider w produkcji elementów układu chłodzenia samochodów, w tym głównie chłodnic. Chłodnice Nissens trafiają do wielu producentów samochodowych na tzw. "pierwszy montaż", ale są doskonale znane wśród klientów na rynku części zamiennych. Produkcja odbywa się w czterech głównych fabrykach o łącznej powierzchni przekraczającej 50 tys. m2 znajdujących się na terenie Słowacji i Danii. Firma obecna jest w 18 krajach całego świata a ...
Części samochodowe do Audi A6 C6 Kombi trzeciej generacji
Jeszcze do niedawna chłodnice oleju do samochodu były elementami, które montowano wyłącznie w autach sportowych lub wykorzystujących powietrzny układ chłodzenia. Obecnie takie elementy znajdują się w praktycznie wszystkich autach. Przyczyną tego jest przede wszystkim wzrost mocy silników, ...