Wybierz typ samochodu marki A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL)
- 2.5 TFSI 204KM
- 3.0 TDI 204KM
- 2.0 TFSI hybrid 211KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 3.0 TDI quattro 239KM
- 3.0 TDI quattro 250KM
- 3.0 TDI quattro 258KM
- 3.0 TDI quattro 262KM
- 3.0 TFSI quattro 290KM
- 3.0 TFSI quattro 310KM
- 3.0 TFSI quattro 333KM
- 4.2 TDI quattro 351KM
- 4.2 FSI quattro 371KM
- 4.2 TDI quattro 385KM
- 4.0 TFSI quattro 420KM
- 4.0 TFSI quattro 435KM
- 6.3 W12 quattro 500KM
- S8 quattro 520KM
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
- Chłodnica oleju. Czym jest, jak działa i w jaki sposób rozpoznać objawy jej uszkodzenia?
- Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić
Auto części zamienne Meat&Doria
Firma MEAT została założona w 1945 roku przez P. Lorenziego, który zaczynał jako dystrybutor części elektrycznych na potrzeby rynku części zamiennych. Na początku lat 50. XX wieku w ofertę włączono produkcję gaźników, które trafiały również na rynek części zamiennych będący wówczas głównym obszarem działalności firmy. Wraz z rozwojem działalności firma MEAT uzyskiwała "know-how" w zakresie produkcji gaźników, przez co szybko stała się ...
Zamienne części samochodowe do Audi
Proponujemy jedynie najwyższej jakości zamienne części samochodowe do praktycznie każdego współczesnego modelu auta. Oferowane części zamienne do Audi spełniają najsurowsze wymogi projektowe oraz konstrukcyjne, a także ...
Jeszcze do niedawna chłodnice oleju do samochodu były elementami, które montowano wyłącznie w autach sportowych lub wykorzystujących powietrzny układ chłodzenia. Obecnie takie elementy znajdują się w praktycznie wszystkich autach. Przyczyną tego jest przede wszystkim wzrost mocy silników, ...