Wybierz typ samochodu marki A4 B8 (8K2)
- 1.8 TFSI 120KM
- 2.0 TDI 120KM
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI quattro 143KM
- 2.0 TDI 143KM
- 2.0 TDI quattro 150KM
- 2.0 TDI 150KM
- 1.8 TFSI quattro 160KM
- 1.8 TFSI 160KM
- 2.0 TDI 163KM
- 2.7 TDI 163KM
- 2.0 TDI quattro 170KM
- 1.8 TFSI quattro 170KM
- 2.0 TDI 170KM
- 1.8 TFSI 170KM
- 2.0 TFSI flexible fuel quattro 180KM
- 2.0 TFSI 180KM
- 2.0 TFSI flexible fuel 180KM
- 2.0 TDI quattro 190KM
- 2.0 TDI 190KM
- 2.7 TDI 190KM
- 2.0 TFSI 211KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 2.0 TFSI quattro 211KM
- 2.0 TFSI quattro 224KM
- 2.0 TFSI 224KM
- 3.0 TDI quattro 240KM
- 3.2 FSI quattro 265KM
- 3.2 FSI 265KM
- 3.0 TFSI quattro 272KM
- S4 quattro 333KM
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
- Chłodnica oleju. Czym jest, jak działa i w jaki sposób rozpoznać objawy jej uszkodzenia?
- Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić
Auto części zamienne Hoffer
HOFFER to marka, która powstała pod koniec lat 90 XX wieku i jest częścią firmy MEAT. Istnieje ona od 1945 roku, a na początku lat 50 ubiegłego wieku rozpoczęła produkcję części zamiennych do gaźników. Obecnie, marka HOFFER oferuje swoim klientom szeroki wybór części zamiennych przeznaczonych do układu tworzenia mieszanki paliwowej. Od 2010 roku firma posiada również w swojej ofercie zawory EGR, które cenione są wśród klientów za najwyższą jakość oraz precyzję ...
Zamienne części samochodowe do Audi A4 IV
Jeszcze do niedawna chłodnice oleju do samochodu były elementami, które montowano wyłącznie w autach sportowych lub wykorzystujących powietrzny układ chłodzenia. Obecnie takie elementy znajdują się w praktycznie wszystkich autach. Przyczyną tego jest przede wszystkim wzrost mocy silników, ...