Wybierz typ samochodu marki 3 Sedan (E90)
- 316 d 116KM
- 316 i 115KM
- 316 i 122KM
- 318 i 129KM
- 318 i 136KM
- 318 d 136KM
- 318 d 143KM
- 318 i 143KM
- 320 d 150KM
- 320 i 150KM
- 320 i 156KM
- 320 d xDrive 163KM
- 320 d 163KM
- 320 i 163KM
- 320 i 170KM
- 320 si 173KM
- 320 d xDrive 177KM
- 320 d 177KM
- 323 i 177KM
- 320 d 184KM
- 320 d xDrive 184KM
- 323 i 190KM
- 325 d 197KM
- 325 i xDrive 211KM
- 325 i 211KM
- 325 i 211KM
- 330 d 211KM
- 325 i 218KM
- 325 xi 218KM
- 325 xi 218KM
- 325 i 218KM
- 325 xi 218KM
- 325 i xDrive 218KM
- 330 d 231KM
- 330 xd 231KM
- 328 i 234KM
- 330 i 258KM
- 330 xi 258KM
- 330 xi 272KM
- 330 i xDrive 272KM
- 330 i 272KM
- 330 i 272KM
- 335 d 286KM
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
- Chłodnica oleju. Czym jest, jak działa i w jaki sposób rozpoznać objawy jej uszkodzenia?
- Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić
Auto części zamienne Febi Bilstein
Febi Bilstein to jedna z najstarszych firm działających na rynku motoryzacyjnym. Została założona już w 1844 roku i od tego momentu zajmuje się produkcją i dystrybucją części zamiennych. Przedsiębiorstwo w głównej mierze znane jest z tworzenia wysokiej jakości elementów układu hamulcowego oraz zawieszenia. Sukcesy na rynku motoryzacyjnym umożliwia wykwalifikowany zespół składający się z około 1 300 pracowników oraz niemiecka solidność i ...
Części samochodowe do BMW 3 E90
Jeszcze do niedawna chłodnice oleju do samochodu były elementami, które montowano wyłącznie w autach sportowych lub wykorzystujących powietrzny układ chłodzenia. Obecnie takie elementy znajdują się w praktycznie wszystkich autach. Przyczyną tego jest przede wszystkim wzrost mocy silników, ...