Smary i pasty montażowe do układów hamulcowych

Znaleziono produktów: 20
Sortuj:
Widok:   
z 1

SMAR CERA TEC DO 1000C TUBA 5ML

5,00 z VAT
Kod: 81000500 Producent części: TEXTAR
Wysyłka od ręki!

Smar uniwersalny BOSCH 5 000 000 150

17,00 z VAT
Kod: 5000000150 Producent części: BOSCH
Wysyłka od ręki!

Pasta montażowa do układów hamulcowych ATE Plastilube 35ml

17,00 z VAT
Kod: 03990210012 Producent części: ATE
Wysyłka od ręki!

Smar TRW PFG110

20,00 z VAT
Kod: PFG110 Producent części: TRW
Wysyłka od ręki!

Pasta montażowa TEXTAR 81000400

20,00 z VAT
Kod: 81000400 Producent części: TEXTAR
Wysyłka od ręki!

Pasta montażowa do układów hamulcowych ATE Platilube 75ml

22,00 z VAT
Kod: 03990210022 Producent części: ATE
Wysyłka od ręki!

Smar uniwersalny BOSCH 5 000 000 163

65,00 z VAT
Kod: 5000000163 Producent części: BOSCH

Pasta do układu hamulcowego PERMATEX 236g (ceramiczna)

101,00 z VAT
Kod: 60075 Producent części: AMTRA
Wysyłka od ręki!

Smar hamulcowy DELPHI 100 ml

30,00 z VAT
Kod: SSB1001 Producent części: DELPHI

Smar do hamulców

40,00 z VAT
Kod: BRAKLUBEPRO Producent części: CRC

Smary i pasty montażowe używane przy serwisowaniu hamulców hydraulicznych

Przed montażem klocków hamulcowych należy pamiętać o naniesieniu odpowiedniej warstwy smaru lub pasty montażowej. Środki te mają za zadanie ustabilizować układ hamulcowy. Innymi słowy, dzięki nim kierowca nie odczuwa nieprzyjemnych wibracji w czasie hamowania. Smary i pasty montażowe do układów hamulcowych przyczyniają się zatem do zwiększania komfortu jazdy. Trzeba jednak mieć na uwadze, że zwiększają one również bezpieczeństwo. Nieprzyjemne drgania mogą bowiem powodować dekoncentrację, która jest wyjątkowo niewskazana podczas jazdy z dużą prędkością.

Niezwykle ważne jest poprawne użytkowanie smarów i past montażowych do układów hamulcowych. Środki te odpowiadają za bezawaryjny kontakt klocków z zaciskami oraz tłoczkiem. Tym samym ważne jest, aby klocek został pokryty smarem lub pastą z każdej strony. Nałożenie preparatu powinno zostać poprzedzone dokładnym oczyszczeniem klocka. Jeżeli chodzi o ilość nakładanych smarów i past montażowych do układów hamulcowych, powinna ona zawsze odpowiadać wskazaniom producenta.