Preparaty w sprayu

Znaleziono produktów: 64
Sortuj:
Widok:   
z 3

Smar silikonowy penetryjący K2 400 ml

20,00 z VAT
Kod: B430 Producent części: K2
Wysyłka od ręki! ?

Suchy smar K2 400 ml aerozol

26,00 z VAT
Kod: W120 Producent części: K2

Smar MA Professional PTFE grease

27,00 z VAT
Kod: 20A28 Producent części: AMTRA

Cynk K2 400 ml aerozol

31,00 z VAT
Kod: L352 Producent części: K2

Preparat do czyszczenia i konserwacji połączeń elektrycznych LIQUI MOLY Elektronic Spray 200 ml

32,00 z VAT
Kod: 3110 Producent części: LIQUI MOLY
Wysyłka od ręki! ?

Cynk K2 400 ml spray

35,00 z VAT
Kod: L350 Producent części: K2

Spray do sprawdzania nieszczelności LIQUI MOLY 400ml

36,00 z VAT
Kod: 3350 Producent części: LIQUI MOLY
Wysyłka od ręki! ?

Smar miedziany w sprayu LIQUI MOLY 250 ml

39,00 z VAT
Kod: 3970 Producent części: LIQUI MOLY

Smar penetrujący GUNK L-2 Lubricant 311g

45,00 z VAT
Kod: GUL212 Producent części: GUNK
Wysyłka od ręki! ?

Smar biały do zamków LIQUI MOLY 250ml

45,00 z VAT
Kod: 3075 Producent części: LIQUI MOLY

Olej z MoS2 SONAX 100 ml

12,00 z VAT
Kod: 339100 Producent części: SONAX
1 | 2 | 3  Następna  

Smary w aerozolu

Większość podzespołów samochodowych, lub przynajmniej ich pojedyncze elementy składowe wymagają regularnego smarowania. Ma ono na celu zapobiegnięcie powstawaniu ubytków czy też nadmiernemu ścieraniu. Do ochrony i usprawnienia działania silnika wykorzystuje się odpowiedni olej, podobnie jak w przypadku skrzyni biegów. Układ hamulcowy nie jest w stanie funkcjonować poprawnie bez płynu hamulcowego. Jednak nie każdy podzespół jest połączony z układem olejowym gwarantującym stale odpowiedni poziom smarowności. W przypadku łożysk i przegubów konieczne jest korzystanie ze smarów, które należy nakładać własnoręcznie.

Smary do łożysk i przegubów mają zapewnić sprawne poruszanie się ruchomych elementów. Jednak to nie jest ich jedyne zadanie. W składzie oferowanych przez nas smarów do łożysk i przegubów znajdziecie Państwo również substancje ochronne, między innymi takie, które zapobiegają rdzewieniu. Istotną cechą dobrych smarów do łożysk i przegubów jest odporność na wysokie i niskie temperatury, które nie powinny wpływać na ich właściwości.