Wybierz typ samochodu marki Peugeot 208 I (CA_, CC_) (od 2012.03)
- 1.0 68KM
- 1.4 HDi 68KM
- 1.6 HDi / BlueHDi 75 75KM
- 1.2 VTI 82 82KM
- 1.2 PureTech 82 82KM
- 1.6 HDi 92KM
- 1.4 VTi 95KM
- 1.6 BlueHDi 100 100KM
- 1.5 BlueHDI 100 102KM
- 1.2 THP 110 110KM
- 1.6 e-HDi 112KM
- 1.6 HDi 114KM
- 1.6 HDi 116KM
- 1.6 120KM
- 1.6 BlueHDi 120 120KM
- 1.6 156KM
- 1.6 THP 165 165KM
- 1.6 GTi 200KM
- 1.6 GTi 208KM
Części samochodowe do Peugeota 208 CA, CC
Peugeot 208 zaliczany jest do samochodów osobowych klasy aut miejskich (segment B) i jest bezpośrednim kontynuatorem długich tradycji motoryzacyjnych swoich sławnych poprzedników, a więc modelów 205, 206 oraz 207. Zanim 208-ka pojawiła się na rynku, zaprezentowano wraz z początkiem 2012 roku model koncepcyjny GTi Concept, który stał się pierwowzorem dla późniejszego samochodu seryjnego. Oba samochody zbudowano na tej samej płycie podłogowej – PSA PF1 Platform, a głównym ...
Szukaj części do Peugeot 208 I (CA_, CC_)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Zawieszenie śrubowe - gwintowane
Właściciele samochodów osobowych bardzo często dokonują w nich różnego rodzaju przeróbek i modyfikacji, które potocznie nazywa się obecnie tuningiem. Jednym z głównych elementów takich zmian jest zazwyczaj obniżenie zawieszenia auta. Jedną z najszybszych i najtańszych metod obniżenia zawieszenia oraz usztywnienia konstrukcji samochodu jest zastosowanie tzw. zawieszenia gwintowanego.
Elementy zawieszenia gwintowanego
Zawieszenie ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
- Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora
- Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?
- Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?