Wybierz model samochodu marki Citroën
- AX (ZA-_) (1986.07-1998.12)
- BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) (1996.07-2011.12)
- BERLINGO MULTISPACE (B9) od 2008.04
- BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) od 2008.04
- BERLINGO Platforma / podwozie (B9) od 2008.04
- BX (XB-_) (1982.10-1994.12)
- BX Break (XB-_) (1983.04-1994.12)
- C1 (PM_, PN_) (2005.06-2014.09)
- C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) (1984.10-2006.10)
- C25 Autobus (280_, 290_) (1981.07-1994.02)
- C25 Platforma / podwozie (280_, 290_) (1981.07-1994.03)
- C25 Skrzynia (280_, 290_) (1981.07-1994.07)
- C5 I (DC_) (2001.03-2005.03)
- C5 I Break (DE_) (2001.06-2004.09)
- CX I (MA) (1974.09-1985.08)
- CX II (1985.07-1992.12)
- DS (1959.05-1975.08)
- GS Break (1971.07-1986.07)
- JUMPER Autobus od 2006.04
- JUMPER Autobus (230P) (1994.02-2002.04)
- JUMPER Autobus (244, Z_) od 2002.04
- JUMPER Platforma / podwozie od 2006.04
- JUMPER Platforma / podwozie (230) (1994.03-2002.04)
- JUMPER Platforma / podwozie (244) od 2002.02
- JUMPER Skrzynia od 2006.04
- JUMPER Skrzynia (230L) (1994.02-2002.08)
- JUMPER Skrzynia (244) od 2002.04
- VISA (1978.09-1991.03)
- XANTIA (X1_, X2_) (1993.03-2003.04)
- XANTIA Break (X1_, X2_) (1995.06-2003.04)
- XM (Y3) (1989.05-1994.10)
- XSARA (N1) (1997.04-2005.12)
- XSARA Break (N2) (1997.10-2010.03)
- XSARA Nadwozie pełne / liftback (N3_) (1998.05-2005.03)
- XSARA PICASSO (N68) (1999.09-2012.06)
- XSARA coupe (N0) (1998.01-2005.04)
- XSARA nadwozie zamknięte / kombi (1998.05-2005.08)
- ZX Break (N2) (1993.10-1999.07)
Zamienne części samochodowe do Citroena
Dobrej jakości części samochodowe muszą przede wszystkim spełniać wszelkie wymagania konstrukcyjne oraz posiadać niezbędne atesty i homologacje gwarantujące odpowiednią jakość, bezpieczeństwo użytkowania oraz przyjazność dla środowiska naturalnego. Proponowane przez nas auto części Citroen to najwyższa ...
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Niektórzy nazywają je reliktem przeszłości czy też wynalazkiem sprzed naszej ery. Jednak resory piórowe nadal mają się świetnie i do dziś są z powodzeniem wykorzystywane nie tylko w samochodach użytkowych, ale i osobowych. Zawieszenie resora piórowego to wciąż świetne rozwiązanie sprężynujące i amortyzujące zwłaszcza na tylnej osi.
Resory piórowe w samochodzie
Zawieszenie resora piórowego ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
- Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora
- Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?
- Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?