Wybierz typ samochodu marki Vw PASSAT B5 (3B2) (1996.08 - 2001.12)
- 1.9 TDI 90KM
- 1.6 101KM
- 1.9 TDI 101KM
- 1.9 TDI Syncro/4motion 110KM
- 1.9 TDI 110KM
- 1.8 115KM
- 1.9 TDI 115KM
- 1.9 TDI 4motion 115KM
- 2.0 4motion 120KM
- 2.0 120KM
- 1.8 Syncro/4motion 125KM
- 1.8 125KM
- 1.8 T 150KM
- 2.3 VR5 150KM
- 2.5 TDI Syncro/4motion 150KM
- 2.5 TDI 150KM
- 2.3 VR5 Syncro/4motion 150KM
- 2.8 Syncro 180KM
- 2.8 V6 180KM
- 2.8 V6 190KM
- 2.8 V6 193KM
- 2.8 V6 Syncro/4motion 193KM
Części samochodowe do VW Passata B5
Volkswagen Passat B5 to piąta generacja tego modelu, jej debiut przypada na rok 1996 w Europie i 1998 w Ameryce Północnej. Jest to auto, które przyczyniło się do wielu sukcesów niemieckiego koncernu . Samochód ten uważany jest za najlepiej sprzedający się model. Konstrukcja "B-piątki" opiera się na płycie podłogowej stosowanej również w Audi A4. Pół roku po premierze sedana pojawił się Passat B5 Variant – wersja kombi. W porównaniu do poprzedniej generacji samochód ...
Szukaj części do Vw PASSAT B5 (3B2)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Wzmocnienie czołowe samochodu - pas przedni
Przód każdego samochodu ma przede wszystkim zapewniać bezpieczeństwo, chronić pieszych, osłaniać silnik oraz układ napędowy, a także uatrakcyjniać wygląd pojazdu. Każdy współczesny samochód w ramach pasa przedniego posiada wzmocnienie czołowe, które nie tylko usztywnia konstrukcję, ale przede wszystkim ma chronić całą konstrukcję auta oraz kierowcę i pasażerów w razie ewentualnej czołowej kolizji drogowej.
Pas przedni w ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Wymiana siłownika gazowy na elektryczny w bagażniku samochodowym. Czy można i czy w ogóle warto to robić?
- Jak prawidłowo dbać o dach i plastikową szybę kabrioletu?
- Środki do usuwania rys na karoserii. Jak działają i w jaki sposób należy ich używać?
- Skąd bierze się brak spasowania poszczególnych elementów karoserii? Jak temu zaradzić?
- Szybkie i niedrogie sposoby na zabezpieczenie karoserii przed drobnymi uszkodzeniami
- Wibracje w samochodzie, cz. II. Drgania całego nadwozia