Wybierz typ samochodu marki Ford MONDEO IV sedan (BA7) (2007.03 - 2015.01)
- 1.8 TDCi 100KM
- 1.6 Ti 110KM
- 2.0 TDCi 115KM
- 1.6 TDCi 115KM
- 1.6 Ti 120KM
- 1.6 Ti 125KM
- 1.8 TDCi 125KM
- 2.0 TDCi 130KM
- 2.0 TDCi 136KM
- 2.0 TDCi 140KM
- 2.0 LPG 145KM
- 2.0 145KM
- 2.0 Flexifuel 145KM
- 1.6 EcoBoost 160KM
- 2.3 160KM
- 2.0 TDCi 163KM
- 2.2 TDCi 175KM
- 2.2 TDCi 200KM
- 2.0 SCTI 203KM
- 2.5 220KM
- 2.0 EcoBoost 240KM
Części samochodowe do Forda Mondeo IV Sedan czwartej generacji
Ford Mondeo IV sedan to popularny model zaliczany do samochodów klasy średniej. Historia tego modelu sięga 2007 roku, kiedy to został wprowadzony na rynek jako następca Forda Mondeo III. Części Ford Mondeo IV sedan zaprzestano składać w 2014 roku, kiedy to pojawił się jego następcą – Ford Mondeo V.
Ford Mondeo IV sedan dostępny jest w kilku wariantach silnikowych. W naszej ofercie znajdziesz części do Mondeo IV sedan z jednostkami o pojemnościach od 1.6 do 2.5 litra. ...
Szukaj części do Ford MONDEO IV Sedan (BA7)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Wzmocnienie czołowe samochodu - pas przedni
Przód każdego samochodu ma przede wszystkim zapewniać bezpieczeństwo, chronić pieszych, osłaniać silnik oraz układ napędowy, a także uatrakcyjniać wygląd pojazdu. Każdy współczesny samochód w ramach pasa przedniego posiada wzmocnienie czołowe, które nie tylko usztywnia konstrukcję, ale przede wszystkim ma chronić całą konstrukcję auta oraz kierowcę i pasażerów w razie ewentualnej czołowej kolizji drogowej.
Pas przedni w ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Wymiana siłownika gazowy na elektryczny w bagażniku samochodowym. Czy można i czy w ogóle warto to robić?
- Jak prawidłowo dbać o dach i plastikową szybę kabrioletu?
- Środki do usuwania rys na karoserii. Jak działają i w jaki sposób należy ich używać?
- Skąd bierze się brak spasowania poszczególnych elementów karoserii? Jak temu zaradzić?
- Szybkie i niedrogie sposoby na zabezpieczenie karoserii przed drobnymi uszkodzeniami
- Wibracje w samochodzie, cz. II. Drgania całego nadwozia