Wybierz typ samochodu marki Vw GOLF IV Variant (1J5) (1999.05 - 2006.06)
- 1.9 SDI 68KM
- 1.4 16V 75KM
- 1.9 TDI 90KM
- 1.9 TDI 4motion 90KM
- 1.9 TDI 101KM
- 1.9 TDI 4motion 101KM
- 1.6 101KM
- 1.6 102KM
- 1.6 16V 105KM
- 1.6 FSI 110KM
- 1.9 TDI 110KM
- 1.9 TDI 4motion 115KM
- 2.0 4motion 115KM
- 2.0 Bi-Fuel 116KM
- 1.9 TDI 115KM
- 2.0 115KM
- 1.8 4motion 125KM
- 1.9 TDI 130KM
- 1.9 TDI 4motion 130KM
- 2.3 V5 4motion 150KM
- 1.8 T 150KM
- 1.9 TDI 150KM
- 2.3 V5 150KM
- 1.9 TDI 4motion 150KM
- 2.3 V5 4motion 170KM
- 2.3 V5 170KM
- 2.8 V6 4motion 204KM
Części samochodowe do VW Golfa IV Kombi czwartej generacji
Volkswagen Golf to niezmiennie jeden z najczęściej spotykanych samochodów na ulicach całej Europy, w tym również Polski. Model powstały w 1974 roku doczekał się już 8 generacji. Natomiast czwarta generacja samochodu powstała w 1997. Wtedy to na rynek weszła wersja podstawowa Golfa – hatchback. W roku 25-lecia istnienia modelu Golf rozpoczęto również montaż części Vw Golf IV Variant, czyli wersji kombi. Jak wszystkie pozostałe wersje kombi modelu Golf, również ta z ...
Szukaj części do Vw GOLF IV Variant (1J5)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?