Wybierz typ samochodu marki Volvo XC90 II (256) (od 2014.09)
- D4 AWD 190KM
- D4 190KM
- D5 AWD 224KM
- B5 Mild-Hybrid AWD 235KM
- D5 AWD 235KM
- D5 DRIVe Polestar AWD 239KM
- T5 Drive-E Polestar AWD 239KM
- 2.0 D5 Polestar AWD 240KM
- B5 Mild-Hybrid AWD 249KM
- B5 Mild-Hybrid 249KM
- 2.0 T5 AWD 249KM
- 2.0 T5 AWD 250KM
- 2.0 B5 Mild-Hybrid AWD 250KM
- B5 Mild-Hybrid 250KM
- T5 Polestar AWD 253KM
- T5 AWD 254KM
- T5 Drive-E Polestar AWD 261KM
- B6 Mild-Hybrid AWD 299KM
- 2.0 T6 AWD 310KM
- 2.0 T8 Hybrid Polestar AWD 317KM
- T6 AWD 320KM
- T6 Polestar AWD 326KM
- T6 Polestar AWD 334KM
- T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD 334KM
- T8 Twin Engine AWD 390KM
- T8 Hybrid AWD 407KM
- T8 Hybrid Polestar AWD 421KM
- T8 Plug-in Hybrid AWD 455KM
Części samochodowe do Volvo XC90 II drugiej generacji
Volvo XC90 II należy do grupy crossoverów. Jest to druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, który został wprowadzony na rynek w 2014 roku. Debiut modelu XC 90 II poprzedziła prezentacja bazowego prototypu — XC Coupe, który został zaprezentowany w styczniu 2014 roku. Projektantem wersji koncepcyjnej i produkcyjnej jest Thomas Ingenlath. Model XC 90 II został całkowicie przeprojektowany pod względem stylistycznym i jest pierwszym pojazdem marki zbudowanym na nowej ...
Szukaj części do Volvo XC90 II (256)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?