Wybierz typ samochodu marki Volvo V70 III (135) (2007.04 - 2016.04)
- 1.6 D 109KM
- 1.6 DRIVe / D2 114KM
- D2 120KM
- 2.0 D 136KM
- D3 136KM
- 2.0 145KM
- 2.0 FlexiFuel 146KM
- D3 150KM
- D4 AWD 163KM
- D3 / D4 163KM
- 2.4 D 163KM
- 2.4 D 175KM
- 1.6 T4F 180KM
- T4 180KM
- D4 AWD 181KM
- D4 181KM
- D5 AWD 185KM
- D5 185KM
- T4 190KM
- 2.5 T FlexiFuel 200KM
- 2.5 T 200KM
- 2.0 T 203KM
- D5 AWD 205KM
- D5 205KM
- 2.0 GDI 214KM
- 2.0 BiFuel 214KM
- D5 215KM
- D5 AWD 215KM
- D5 AWD 230KM
- 2.5 T FlexiFuel 231KM
- 2.5 T 231KM
- 3.2 238KM
- 3.2 AWD 238KM
- T5 241KM
- 3.2 243KM
- 3.2 AWD 243KM
- T5 245KM
- T6 AWD 286KM
- T6 AWD 305KM
Części samochodowe do Volvo V70 III trzeciej generacji
Volvo V70 to pojazd, który pojawił się na drogach w 1996 roku. Auto doczekało się 3 generacji. Części Volvo V70 III zaczęły powstawać w roku 2007. Natomiast ostatnie części Volvo V70 trzeciej generacji zmontowano ze sobą w 2016 roku. Oznacza to, że spośród wszystkich generacji właśnie trzecia znajdowała się w produkcji najdłużej. Nie powinno to dziwić, ponieważ auta te cieszyły się dużą popularnością. Do dzisiaj są chętnie wybierane przez kierowców, ...
Szukaj części do Volvo V70 III (135)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?