Wybierz typ samochodu marki Volvo V70 I (875, 876) (1995.12 - 2000.12)
- 2.0 126KM
- 2.4 Bifuel 140KM
- 2.5 TDI 140KM
- 2.4 140KM
- 2.5 TDi AWD 140KM
- 2.0 143KM
- 2.4 Bifuel 144KM
- 2.4 144KM
- 2.0 163KM
- 2.4 165KM
- 2.4 AWD 165KM
- 2.4 170KM
- 2.0 180KM
- 2.4 Turbo 193KM
- 2.4 Turbo AWD 193KM
- 2.0 Turbo 211KM
- 2.0 Turbo 226KM
- 2.0 Turbo AWD 226KM
- 2.3 T-5 AWD 239KM
- 2.3 T-5 239KM
- 2.3 241KM
- 2.3 AWD 241KM
- 2.3 T AWD 250KM
- 2.3 Turbo 250KM
- 2.4 Turbo AWD 265KM
- 2.3 AWD 265KM
Części samochodowe do Volvo V70 I pierwszej generacji
V70 to swego czasu popularny model szwedzkiej marki Volvo. Samochód jest zaliczany do klasy średniej-wyższej. Nie spełnia bowiem co prawda warunków zaliczenia go do aut klasy wyższej, jednak posiada wyjątkowo bogate wyposażenie, jak na pojazd klasy średniej. Części Volvo V70 I zaczęto składać w roku 1996. Co ciekawe, samochód był oferowany tylko w wersji kombi – również w kolejnych generacjach.
Liczne części do Volvo V70 I to podzespoły kompatybilne z modelem Volvo ...
Szukaj części do Volvo V70 I (875, 876)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?