Wybierz typ samochodu marki Volvo S80 II (124) (2006.03 - 2016.12)
- 1.6 D DRIVe 109KM
- 1.6 DRIVe 114KM
- 1.6 D2 116KM
- D3 136KM
- 2.0 TDi 136KM
- 2.0 146KM
- 2.0 FlexFuel 146KM
- 2.4 D 163KM
- D3 / D4 163KM
- 2.4 D 175KM
- T4 180KM
- T4F 180KM
- D4 181KM
- D5 185KM
- D5 AWD 185KM
- 2.5 T 200KM
- 2.5 T FlexFuel 200KM
- 2.0 T 203KM
- D5 205KM
- D5 AWD 205KM
- D5 AWD 215KM
- D5 215KM
- 2.0 T5 220KM
- 2.5 T FlexFuel 231KM
- 2.5 T 231KM
- 3.2 238KM
- 3.2 AWD 238KM
- T5 241KM
- 3.2 243KM
- 3.2 AWD 243KM
- T5 245KM
- 2.0 Drive- E 245KM
- 2.5 T 249KM
- 2.5 T 254KM
- T6 AWD 286KM
- T6 AWD 305KM
- 4.4 V8 AWD 316KM
Części samochodowe do Volvo S80 II drugiej generacji
Volvo S80 to dosyć ekskluzywny, choć zaliczany do klasy średniej-wyższej, pojazd o wyjątkowo wysokim poziomie bezpieczeństwa jazdy. To cecha wyróżniająca auta z tej serii. Już pierwsza generacja samochodu została okrzyknięta jednym z najbezpieczniejszych aut na świecie. Natomiast w autach drugiej generacji zastosowano jeszcze więcej rozwiązań chroniących przed zagrożeniami na drodze, w tym przede wszystkim przed doznaniem poważnej szkody podczas ewentualnego ...
Szukaj części do Volvo S80 II (124)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?