Wybierz typ samochodu marki Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) (2012.11 - 2021.03)
- 1.2 TSI 86KM
- 1.6 TDI 90KM
- 1.6 TDI 105KM
- 1.2 TSI 105KM
- 1.6 TDI 4x4 105KM
- 1.6 TDI 110KM
- 1.6 110KM
- 1.2 TSI 110KM
- 1.4 TSI G-TEC 110KM
- 1.6 TDI 4x4 110KM
- 1.6 TDI 4x4 115KM
- 1.0 TSI 115KM
- 1.6 TDI 115KM
- 1.4 TSI 140KM
- 2.0 TDI 143KM
- 1.5 TSI 150KM
- 2.0 TDI 4x4 150KM
- 2.0 TDI 150KM
- 1.4 TSI 150KM
- 1.8 TSI 180KM
- 1.8 TSI 4x4 180KM
- 2.0 TDI / TDI RS 4x4 184KM
- 2.0 TDI RS 184KM
- 2.0 TSI 4x4 190KM
- 2.0 TSI 190KM
- 2.0 TSI RS 220KM
- 2.0 TSI RS 230KM
- 2.0 TSI RS 245KM
Części samochodowe do Skody Octavia III
Skoda Octavia trzeciej generacji to nadal bardzo praktyczny, komfortowy, funkcjonalny i stosunkowo przystępny cenowo samochód. Fenomen Skody Octavii rozpoczął się jeszcze w latach ’90, kiedy to wyszła pierwsza generacja tego modelu. Wygodne i funkcjonalne auto, wyposażone w niezniszczalne silniki znane z innych modeli dostępnych w grupie VAG, czyli 1.9 TDI czy 1.8T dostępne było w bardzo konkurencyjnych cenach. Wiele osób decydowało się właśnie wtedy na zakup nowej Skody, ...
Szukaj części do Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?