Wybierz typ samochodu marki Mercedes-benz KLASA S (W221) (2005.09 - 2013.12)
- S 250 CDI 204KM
- S 350 CDI 211KM
- S 320 CDI 4-matic 211KM
- S 350 CDI 4-matic 211KM
- S 320 CDI 211KM
- S 300 231KM
- S 280 231KM
- S 350 CDI 235KM
- S 350 CDI 4-matic 235KM
- S 320 CDI 235KM
- S 320 CDI 4-matic 235KM
- S 350 BlueTEC 4-matic 258KM
- S 350 BlueTec 258KM
- S 350 272KM
- S 350 4-matic 272KM
- S 400 Hybrid 279KM
- S 350 CGI 306KM
- S 350 CGI 4-matic 306KM
- S 450 CDI 320KM
- S 420 CDI 320KM
- S 450 340KM
- S 450 4-matic 340KM
- S 500 4-matic 388KM
- S 500 388KM
- S 500 CGI 4-matic 435KM
- S 500 CGI 435KM
- S 550 435KM
- S 600 517KM
- S 63 AMG 525KM
- S 63 AMG 544KM
- S 63 AMG 571KM
- S 65 AMG 612KM
- S 65 AMG 630KM
Części samochodowe do Mercedesa W221 Klasy S piątej generacji
Mercedes-Benz klasy S to samochód osobowy klasy luksusowej, potocznie nazywany limuzyną (segment F). Ten luksusowy krążownik, tak uwielbiany przez biznesmenów na całym świecie, jest produkowany przez niemiecki koncern Mercedes od 1972 roku. Od 2020 roku w ofercie marki znalazła się już siódma generacja tego modelu.
Klasa S, jako luksusowa limuzyna klasy wyższej, jest flagowym modelem niemieckiego Mercedesa. Za pierwowzory Klasy S uznawane są serie Ponton (W180 i W128), Fintail ...
Szukaj części do Mercedes-benz KLASA S (W221)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?