Wybierz typ samochodu marki Mercedes-benz KLASA M (W164) (2005.02 - 2012.12)
- ML 280 CDI 4-matic 190KM
- ML 300 CDI 4-matic 190KM
- ML 300 CDI 4-matic 204KM
- ML 350 CDI 4-matic 211KM
- ML 320 CDI 4-matic 211KM
- ML 350 CDI 4-matic 224KM
- ML 320 CDI 4-matic 224KM
- ML 350 CDI 4-matic 231KM
- ML 350 4-matic 272KM
- ML 500 4-matic 306KM
- ML 420 CDI 4-matic 306KM
- ML 450 CDI 4-matic 306KM
- ML 500 4-matic 388KM
- ML 63 AMG 4-matic 510KM
- ML 63 AMG 4-matic 510KM
Części samochodowe do Mercedesa W164 Klasy M
Mercedes klasy M W164 to odpowiedź niemieckiego producenta na rosnące w tamtym okresie zapotrzebowanie na auta klasy SUV. Klasa M W164 to średniej wielkości luksusowy SUV produkowany w latach od 2005 do 2011. W ofercie Mercedesa pozycjonowany pomiędzy mniejszym modelem GLK oraz większą klasą GL, z którą był technicznie spokrewniony. Auto odniosło bardzo duży sukces sprzedażowy, szczególnie na terenie Stanów Zjednoczonych. Mercedes Klasy M W164 mógł się podobać. Jego odważna ...
Szukaj części do Mercedes-benz KLASA M (W164)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?