Wybierz typ samochodu marki Audi A8 D3 (4E2, 4E8) (2002.10 - 2010.12)
- 2.8 FSI 210KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 3.0 218KM
- 3.0 quattro 220KM
- 3.0 220KM
- 3.0 TDI quattro 233KM
- 3.2 FSI quattro 260KM
- 3.2 FSI 260KM
- 4.0 TDI quattro 275KM
- 3.7 quattro 280KM
- 4.2 TDI quattro 320KM
- 4.2 TDI quattro 326KM
- 4.2 quattro 335KM
- 4.2 FSI quattro 350KM
- S8 quattro 441KM
- S8 quattro 450KM
- 6.0 W12 quattro 450KM
Sprawdź ofertę na części do Audi A8 D3
Audi A8 D3 jest drugą wersją "A-ósemki", której produkcję rozpoczęto w 2002 roku. W porównaniu do poprzedniej generacji – A8 D2 – zmieniło się nadwozie. Samochód nabrał dynamicznych i bardziej wyrazistych kształtów, został też powiększony w związku z zastosowaniem nowej płyty podłogowej Volkswagen Group D3. Mając na myśli bezpieczeństwo w drugiej generacji Audi A8 zastosowano dwustopniowe poduszki powietrzne i aktywne zagłówki znajdujące się na przednich fotelach. ...
Szukaj części do Audi A8 D3 (4E2, 4E8)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?