Wybierz typ samochodu marki Audi A4 B5 (8D2) (1994.11 - 2001.12)
- 1.9 TDI 75KM
- 1.9 TDI 90KM
- 1.6 100KM
- 1.6 102KM
- 1.9 TDI quattro 110KM
- 1.9 TDI 110KM
- 1.9 TDI 116KM
- 1.8 115KM
- 1.9 TDI quattro 116KM
- 1.8 quattro 115KM
- 1.8 quattro 125KM
- 1.8 125KM
- 2.6 139KM
- 2.6 150KM
- 1.8 T quattro 150KM
- 2.5 TDI quattro 150KM
- 2.5 TDI 150KM
- 1.8 T 150KM
- 2.6 quattro 150KM
- 2.4 quattro 163KM
- 2.4 163KM
- 2.4 quattro 165KM
- 2.4 165KM
- 2.8 174KM
- 2.8 quattro 174KM
- 1.8 T 180KM
- 1.8 T quattro 180KM
- 2.8 quattro 190KM
- 2.8 190KM
- 2.8 193KM
- 2.8 quattro 193KM
- S4 quattro 265KM
Części samochodowe do Audi A4 B5
Audi A4 B5 jest bezpośrednim następcą modelu Audi 80., produkowanego w latach 1972-1996. Tak samo, jak Audi 80., model B5 klasyfikowany jest jako samochód klasy średniej, autosegmentu D. To produkowane przez niemiecki koncern Volkswagen AG auto posiada względnie duże gabaryty, przez co doskonale sprawdza się zarówno jako samochód rodzinny, jak i reprezentacyjny. Przestrzeń we wnętrzu kabiny jest wystarczająca do tego, aby modelem B5 mogło swobodnie podróżować pięcioro ...
Szukaj części do Audi A4 B5 (8D2)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?