Wybierz typ samochodu marki Mercedes-benz KLASA S (W221) (2005.09 - 2013.12)
- S 250 CDI 204KM
- S 350 CDI 211KM
- S 320 CDI 4-matic 211KM
- S 350 CDI 4-matic 211KM
- S 320 CDI 211KM
- S 300 231KM
- S 280 231KM
- S 350 CDI 235KM
- S 350 CDI 4-matic 235KM
- S 320 CDI 235KM
- S 320 CDI 4-matic 235KM
- S 350 BlueTEC 4-matic 258KM
- S 350 BlueTec 258KM
- S 350 272KM
- S 350 4-matic 272KM
- S 400 Hybrid 279KM
- S 350 CGI 306KM
- S 350 CGI 4-matic 306KM
- S 450 CDI 320KM
- S 420 CDI 320KM
- S 450 340KM
- S 450 4-matic 340KM
- S 500 4-matic 388KM
- S 500 388KM
- S 500 CGI 4-matic 435KM
- S 500 CGI 435KM
- S 550 435KM
- S 600 517KM
- S 63 AMG 525KM
- S 63 AMG 544KM
- S 63 AMG 571KM
- S 65 AMG 612KM
- S 65 AMG 630KM
Części samochodowe do Mercedesa W221 Klasy S piątej generacji
Mercedes-Benz klasy S to samochód osobowy klasy luksusowej, potocznie nazywany limuzyną (segment F). Ten luksusowy krążownik, tak uwielbiany przez biznesmenów na całym świecie, jest produkowany przez niemiecki koncern Mercedes od 1972 roku. Od 2020 roku w ofercie marki znalazła się już siódma generacja tego modelu.
Klasa S, jako luksusowa limuzyna klasy wyższej, jest flagowym modelem niemieckiego Mercedesa. Za pierwowzory Klasy S uznawane są serie Ponton (W180 i W128), Fintail ...
Szukaj części do Mercedes-benz KLASA S (W221)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego
Samochodowy układ wydechowy jest odpowiedzialny za skład spalin oraz skuteczne oczyszczanie jednostki napędowej z niechcianych substancji generowanych podczas procesu spalania. W skład układu wchodzi m.in. jest kolektor wydechowy, będący systemem przewodów wyprowadzających gazy z cylindrów silnika do dalszej części układu wydechowego. Jego istotnym elementem jest uszczelka pod kolektor wydechowy, której uszkodzenie znacząco wpływa na pracę całego ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?