Ta kategoria nie zawiera części
Szukaj części do Volkswagena Transporter
Początek historii Volkswagena Transportera przypada na rok 1956 kiedy to zaprezentowano światu pierwszą generację tego modelu oznaczoną symbolem T1. W 1968 roku Volkswagen świętował wyprodukowanie milionowego egzemplarza, który napędzany był silnikiem Garbusa (1.2 l i 34KM). Według informacji niemieckiego producenta ostatni egzemplarz VW Transportera T1 wyjechał z fabryki w 1967 roku. Rewolucyjne zmiany zostały wprowadzone w drugiej wersji niemieckiego busa, który pojawił się ...
Szukaj części do Vw TRANSPORTER IV Autobus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Tłumik drgań skrętnych
Drgania skrętne w samochodowych układach napędowych objawia się najczęściej hałaśliwą pracą podzespołów układu przeniesienia napędu (np. uderzenia i klekotanie zębów kół zębatych), czego efektem może być szybsze ich zużycie. Aby temu zapobiec wykorzystuje się wielostopniowy tłumik drgań skrętnych.
O tym, że drgania skrętne w układzie przeniesienia napędu można skutecznie ograniczyć wiedziano już w latach 30-tych XX wieku. Chciano ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Tłumiki drgań skrętnych w tarczach sprzęgła. Do czego służą, dlaczego się psują i jak można je naprawić?
- Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
- Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
- Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
- Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
- Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
- Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?