Wybierz typ samochodu marki Mercedes-benz KLASA E (W212) (2009.01 - 2016.12)
- E 200 CDI / BlueTEC 136KM
- E 200 NGT 156KM
- E 200 NGT 163KM
- E 220 CDI 163KM
- E 220 CDI / BlueTEC 170KM
- E 220 BlueTEC 4-matic 170KM
- E 220 BlueTEC 177KM
- E 200 184KM
- E 200 CGI 184KM
- E 250 CDI / BlueTEC 4-matic 204KM
- E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid 204KM
- E 300 CDI 204KM
- E 250 CDI / BlueTEC 204KM
- E 250 CGI 204KM
- E 250 211KM
- E 350 BlueTEC 211KM
- E 350 CDI 4-matic 231KM
- E 350 CDI 231KM
- E 300 CDI / BlueTEC 231KM
- E 300 231KM
- E 350 BlueTEC 4-matic 252KM
- E 350 BlueTEC 252KM
- E 350 BlueTEC 4-matic 258KM
- E 350 BlueTEC 258KM
- E 350 CDI 4-matic 265KM
- E 350 CDI 265KM
- E 350 4-matic 272KM
- E 350 272KM
- E 500 388KM
- E 500 4-matic 388KM
Części samochodowe do Mercedesa W212
Mercedes klasy E model W212 to najnowsza wersja serii zaprezentowana w 2009 roku w Genewie. Wtedy też ruszyła jego produkcja. Samochód poza fabryką w Stuttgarcie, składany jest w Meksyku, Egipcie, Malezji, Chinach oraz Indiach.
Auto dostępne jest w różnych odmianach nadwoziowych, są to sedan, coupĂ©, kombi oraz kabriolet. Sylwetka W212 jest agresywna, nadająca mu sportowy charakter przy zachowaniu elegancji i klasy na najwyższym poziomie. Wnętrze wykonane jest z ...
Szukaj części do Mercedes-benz KLASA E (W212)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Tłoki silnika w iParts.pl!
iParts.pl jest sklepem internetowym, który może się
pochwalić największą ofertą na tłoki silnika w Polsce. Specjalnie
dla naszych Klientów, oferujemy kilkadziesiąt tysięcy tłoków do
wszystkich marek i modeli aut.
Tłok silnika należy do części układu tłokowo-korbowego, w
trakcie pracy jednostki napędowej porusza się w sposób
posuwisto-zwrotny. Jego kształt najłatwiej określić jako walec
zamknięty od ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?