Wybierz typ samochodu marki Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) (2012.11 - 2021.03)
- 1.2 TSI 86KM
- 1.6 TDI 90KM
- 1.6 TDI 105KM
- 1.2 TSI 105KM
- 1.6 TDI 4x4 105KM
- 1.6 TDI 110KM
- 1.6 110KM
- 1.2 TSI 110KM
- 1.4 TSI G-TEC 110KM
- 1.6 TDI 4x4 110KM
- 1.6 TDI 4x4 115KM
- 1.0 TSI 115KM
- 1.6 TDI 115KM
- 1.4 TSI 140KM
- 2.0 TDI 143KM
- 1.5 TSI 150KM
- 2.0 TDI 4x4 150KM
- 2.0 TDI 150KM
- 1.4 TSI 150KM
- 1.8 TSI 180KM
- 1.8 TSI 4x4 180KM
- 2.0 TDI / TDI RS 4x4 184KM
- 2.0 TDI RS 184KM
- 2.0 TSI 4x4 190KM
- 2.0 TSI 190KM
- 2.0 TSI RS 220KM
- 2.0 TSI RS 230KM
- 2.0 TSI RS 245KM
Części samochodowe do Skody Octavia III
Skoda Octavia trzeciej generacji to nadal bardzo praktyczny, komfortowy, funkcjonalny i stosunkowo przystępny cenowo samochód. Fenomen Skody Octavii rozpoczął się jeszcze w latach ’90, kiedy to wyszła pierwsza generacja tego modelu. Wygodne i funkcjonalne auto, wyposażone w niezniszczalne silniki znane z innych modeli dostępnych w grupie VAG, czyli 1.9 TDI czy 1.8T dostępne było w bardzo konkurencyjnych cenach. Wiele osób decydowało się właśnie wtedy na zakup nowej Skody, ...
Szukaj części do Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Śruby i podkładki głowicy silnika samochodowego
Podstawowym zadaniem głowicy jednostki napędowej jest zamknięcie przestrzeni, w której dochodzi do spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Istotną rolę w prawidłowym uszczelnieniu tej przestrzeni odgrywają śruby głowicy. Dlatego też montując nową lub zregenerowaną głowicę w silniku, należy używać wyłącznie nowych śrub głowicy.
Śruby głowicy w samochodzie
Śruby głowicy silnika to elementy konstrukcyjne ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?