Wybierz typ samochodu marki Audi A8 D2 (4D2, 4D8) (1994.03 - 2005.12)
- 2.5 TDI 150KM
- 2.5 TDI quattro 150KM
- 2.8 163KM
- 2.8 quattro 163KM
- 2.8 quattro 174KM
- 2.8 174KM
- 2.5 TDI quattro 180KM
- 2.5 TDI 180KM
- 2.8 quattro 193KM
- 2.8 193KM
- 3.3 TDI quattro 224KM
- 3.7 quattro 230KM
- 3.7 230KM
- 4.2 quattro 238KM
- 4.2 quattro 245KM
- 3.7 quattro 260KM
- 3.7 260KM
- 4.2 quattro 299KM
- 4.2 quattro 310KM
- S8 quattro 340KM
- S8 quattro 360KM
- 6.0 W12 quattro 420KM
Części samochodowe do Audi A8 D2
Audi, czyli synonim niemieckiej solidności, luksusu i prestiżu, to już nie samochód, a styl życia. Model A8 to niegdyś ekskluzywna limuzyna segmentu F, dziś bardziej kojarzy się, jako samochód drogi w utrzymaniu. Audi A8 to nadal flagowy samochód niemieckiego koncernu, który trafił do salonów w 1994 roku z oznaczeniem fabrycznym D2, zastępując na rynku model V8. Samochód otrzymał konstrukcję samonośną, która została wykonana w całości z aluminium. Dzięki temu udało ...
Szukaj części do Audi A8 D2 (4D2, 4D8)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Tanie sprężyny zawieszenia w iParts.pl
Jednymi z najważniejszych elementów samochodowego układu zawieszenia są sprężyny śrubowe, które we współczesnych konstrukcjach z powodzeniem zastąpiły resory piórowe. Sprężyny zawieszenia ściśle współpracują z amortyzatorami w celu maksymalnego ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?
- Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?
- Jak wymienić sprężyny zawieszenia?
- Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?
- Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?
- Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?
- Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora