Wybierz model samochodu marki Ford
- COUGAR (EC_) (1998.08-2001.12)
- ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) (1998.10-2000.07)
- ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) (1999.02-2000.07)
- ESCORT III (GAA) (1980.09-1986.07)
- ESCORT III Express (AVA) (1981.01-1986.02)
- ESCORT III Turnier (AWA) (1980.09-1985.12)
- ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) (1983.03-1994.10)
- ESCORT IV Express (AVF) (1986.02-1990.07)
- ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) (1985.10-1990.10)
- ESCORT IV kabriolet (ALF) (1986.01-1990.07)
- ESCORT V (AAL, ABL) (1990.07-1996.09)
- ESCORT V Express (AVF) (1990.07-1994.12)
- ESCORT V Turnier (ANL) (1990.07-1995.01)
- ESCORT V kabriolet (ALL) (1990.07-1995.01)
- ESCORT V sedan (AFL) (1993.08-1995.01)
- ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) (1995.01-2002.10)
- ESCORT VI kabriolet (ALL) (1994.03-2000.08)
- ESCORT VI nadwozie zamknięte / kombi (AVL) (1995.01-2001.06)
- ESCORT VI sedan (GAL, AFL) (1995.01-2002.08)
- FIESTA II (FBD) (1983.09-1989.11)
- FIESTA III (GFJ) (1989.01-1997.01)
- FIESTA Nadwozie pełne / liftback (FVD) (1983.03-1995.12)
- FIESTA Nadwozie pełne/minivan (F3L, F5L) (1989.04-1996.02)
- MONDEO I (GBP) (1993.02-1996.08)
- MONDEO I Turnier (BNP) (1993.01-1996.08)
- MONDEO I sedan (GBP) (1993.01-1996.08)
- MONDEO II (BAP) (1996.08-2000.09)
- MONDEO II Turnier (BNP) (1996.08-2000.09)
- MONDEO II sedan (BFP) (1996.08-2000.09)
- ORION III (GAL) (1990.01-1996.09)
- TRANSIT Autobus (T_ _) (1985.10-1992.09)
- TRANSIT Platforma / podwozie (E_ _) (1991.04-1994.08)
- TRANSIT Skrzynia (E_ _) (1991.05-1994.06)
Zamienne części samochodowe do Forda
Samochody Ford to przede wszystkim niedrogie, wygodne, bezpieczne i wytrzymałe auta, niezwykle popularne na całym świecie. Zapewniamy kompleksową ofertę części do samochodów osobowych Forda w najniższych rynkowych cenach. Wszystkie części zamienne do Forda oraz materiały eksploatacyjne w naszym sklepie pochodzą od ...
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Podstawowym zadaniem każdego układu wydechowego jest przede wszystkim swobodny przepływ spalin z jednostki napędowej na zewnątrz pojazdu. Układ wydechowy ma najczęściej dość skomplikowaną budowę, a połączenie ze sobą znacznej ilości elementów w jeden skutecznie działający system nie jest rzeczą prostą.
Aby cały układ wydechowy mógł prawidłowo pracować, potrzebne jest nie tylko odpowiednie jego uszczelnienie, ale również właściwe zamocowanie do ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?
- Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?
- Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?
- Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?
- Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?
- Czujnik liniowy A/F, czyli nowy rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego jest wykorzystywany?
- Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?