Wybierz typ samochodu marki Ford FOCUS III (od 2010.07)
- 1.6 Ti 85KM
- 1.6 TDCi 95KM
- 1.5 TDCi 95KM
- 1.0 EcoBoost 100KM
- 1.6 TDCi ECOnetic 105KM
- 1.5 TDCi ECOnetic 105KM
- 1.6 Ti 105KM
- 2.0 TDCi 115KM
- 1.6 TDCi 115KM
- 1.6 LPG 117KM
- 1.6 LPG 120KM
- 1.5 TDCi 120KM
- 1.6 Ti 120KM
- 1.6 Flexifuel 120KM
- 1.6 Ti 125KM
- 1.0 EcoBoost 125KM
- 2.0 TDCi 136KM
- 1.0 EcoBoost 140KM
- 2.0 TDCi 140KM
- 1.6 EcoBoost 150KM
- 2.0 TDCi 150KM
- 2.0 TDCi 163KM
- 2.0 Ti-GDi 170KM
- 1.6 EcoBoost 182KM
- 2.0 TDCi ST 185KM
- 2.0 ST 250KM
- 2.3 RS AWD 350KM
Części samochodowe do Forda Focus III trzeciej generacji
Ford Focus trzeciej generacji zadebiutował w 2011 roku i bardzo szybko okazało się, że jest w stanie powtórzyć sukces poprzednich generacji tego popularnego modelu. Samochód zaprojektowany został zgodnie z nowymi założeniami „Kinetic Design” – koncepcji projektowej Forda, co sprawiło, że jego wygląd można określić jako bardzo nowoczesny i atrakcyjny dla oka. Mimo że bryła została bardzo mocno unowocześniona, to Focus zachował wiele cech charakterystycznych ...
Szukaj części do Ford FOCUS III
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Przewód dolotowy powietrza
Jednym z istotniejszych systemów w samochodzie jest na pewno układ dolotowy silnika spalinowego, ponieważ doprowadzenie do niego odpowiedniej ilości powietrza pozwala na spalanie paliwa w cylindrach jednostki napędowej. Takie powietrze musi być czyste i musi być go odpowiednia ilość. Za to właśnie odpowiadają przewody powietrza w samochodzie.
Przewód powietrza doładowującego
Układ dolotowy silnika spalinowego ma za zadanie doprowadzać, ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?