Wybierz typ samochodu marki Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) (od 2007.03)
- 1.5 Bifuel 109KM
- 1.5 109KM
- 1.8 DI-D 116KM
- 1.6 MIVEC 117KM
- 1.8 140KM
- 2.0 DI-D 140KM
- 1.8 Flexfuel 140KM
- 1.8 143KM
- 1.8 Bifuel 143KM
- 2.0 147KM
- 1.8 DI-D 150KM
- 2.0 150KM
- 1.8 Mivec 150KM
- 2.0 i 154KM
- 2.0 i 4WD 154KM
- 2.0 i Ralliart 4WD 241KM
- EVO X 280KM
- EVO X 295KM
- EVO X - FQ330 329KM
- 2.0 EVO X 349KM
- EVO X - FQ360 359KM
- 2.0 EVO X 402KM
- EVO X - FQ400 409KM
Części samochodowe do Mitsubishi Lancer VIII ósmej generacji
Mitsubishi Lancer to samochód osobowy klasy kompaktowej zaliczany do niższej klasy średniej z segmentu C. Auto było produkowane przez japoński koncern Mitsubishi Motors od 1973. W 2016 roku marka Mitsubishi ogłosiła definitywne zakończenie produkcja tego modelu.
Kompaktowy japoński sedan to pierwszy samochód marki Mitsubishi, który masowo był sprzedawany na rynkach europejskich. Lancer był początkowo wyłącznie czterodrzwiową odmianą modelu Colt. Jednak ogromna ...
Szukaj części do Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy
Gdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?
- Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?
- Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy
- Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
- Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
- Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?
- Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?