Wybierz typ samochodu marki Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) (2010.04 - 2019.06)
- 1.6 Ti 85KM
- 1.6 TDCi 95KM
- 1.5 TDCi 95KM
- 1.0 EcoBoost 100KM
- 1.0 EcoBoost 100KM
- 1.5 TDCi ECOnetic 105KM
- 1.6 Ti 105KM
- 2.0 TDCi 115KM
- 1.6 TDCi 115KM
- 1.6 LPG 117KM
- 1.6 Ti 120KM
- 1.6 LPG 120KM
- 1.6 Flexifuel 120KM
- 1.5 TDCi 120KM
- 1.0 EcoBoost 125KM
- 1.0 EcoBoost 125KM
- 1.6 Ti 125KM
- 2.0 TDCi 136KM
- 2.0 TDCi 140KM
- 1.6 EcoBoost 150KM
- 2.0 TDCi 150KM
- 1.5 EcoBoost 150KM
- 2.0 TDCi 163KM
- 2.0 TDCi 170KM
- 1.5 EcoBoost 182KM
- 1.6 EcoBoost 182KM
- 2.0 Energi 185KM
Części samochodowe do Forda C-Max II drugiej generacji
Ford C-Max II to kompaktowy minivan produkowany od 2010 roku. Modele oznaczone przez producenta symbolami DXA/CB7 i DXA/CEU są już drugą generacją tego modelu i zastąpiły swojego poprzednika, który był pierwotnie znany pod nazwą Ford Focus C-Max, a następnie po prostu Ford C-Max. Jak przystało na segment C, samochód ten został zaprojektowany tak, by mógł służyć zarówno do jazdy w mieście, jak i do dalszych wypadów. Podróżom sprzyja także duży bagażnik i możliwość ...
Szukaj części do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- 6 najczęściej zadawanych pytań o płyn chłodniczy. Czy potraficie udzielić na nie prawidłowych odpowiedzi?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Płyn chłodniczy w samochodzie. Jaką pełni rolę i w jaki sposób należy go wymieniać?
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Jaki płyn do chłodnicy wybrać?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?