Wybierz typ samochodu marki Bmw X1 (F48) (od 2014.11)
- sDrive 16 d 116KM
- xDrive 25 e Plug-in-Hybrid 125KM
- sDrive 18 d 136KM
- sDrive 18 i 136KM
- xDrive 18 d 136KM
- sDrive 18 i 140KM
- xDrive 18 d 150KM
- sDrive 18 d 150KM
- xDrive 20 d 163KM
- sDrive 20 d 163KM
- sDrive 20 i 178KM
- xDrive 20 i 178KM
- sDrive 20 d 190KM
- xDrive 20 d 190KM
- sDrive 20 i 192KM
- xDrive 20 i 192KM
- xDrive 25 e Plug-in-Hybrid 220KM
- xDrive 25 i 231KM
- xDrive 25 d 231KM
Części samochodowe do BMW X1 drugiej generacji
W 2009 roku wyprodukowano pierwsze części do BMW X1, co stanowiło ważny krok na drodze rozwojowej marki, ze względu na wejście w obszar, w którym wcześniej nie była obecna. Powstał wtedy kompaktowy crossover, połączenie auta rodzinnego z pojazdem miejskim, jednocześnie doskonale spisujący się w długich trasach, w tym także w umiarkowanie trudnym terenie. Pierwsza generacja odniosła sukces, przez co postanowiono kontynuować produkcję. W 2015 roku na liniach montażowych ...
Szukaj części do Bmw X1 (F48)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Osłony i odboje amortyzatorów
Systemy amortyzacji w samochodzie odpowiadają przede wszystkim za komfort oraz bezpieczeństwo podczas jazdy. Ich zadaniem jest ochrona kół przed uszkodzeniem lub oderwaniem na nierównościach oraz zminimalizowanie kołysania się nadwozia podczas jazdy. Jednymi z podstawowych elementów systemu amortyzacji w każdym samochodzie są osłony i odboje amortyzatorów, o których istnieniu zapewne wielu kierowców nie ma pojęcia.
Odboje ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
- Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora
- Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?
- Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?