Wybierz typ samochodu marki Alfa Romeo MITO (955_) (2008.08 - 2018.10)
- 1.4 69KM
- 1.4 78KM
- 1.4 78KM
- 1.3 MultiJet 84KM
- 0.9 TwinAir 86KM
- 1.3 MultiJet 90KM
- 1.4 95KM
- 1.3 MultiJet 95KM
- 0.9 101KM
- 0.9 TwinAir 105KM
- 1.4 MultiAir 105KM
- 1.6 JTDM 115KM
- 1.6 JTDM 120KM
- 1.4 Bifuel 120KM
- 1.4 TJet 120KM
- 1.4 Turbo MultiAir 135KM
- 1.4 TB 140KM
- 1.4 TJet 150KM
- 1.4 TJet 155KM
- 1.4 Turbo MultiAir 163KM
- 1.4 MultiAir 170KM
Części samochodowe do Alfa Romeo Mito (955)
Alfa Romeo MITO to aktualnie najmniejsza Alfa Romeo, która jest dostępna na rynku. Bardzo szybko została skojarzona z miejskim samochodem dedykowanym dla Pań, ceniących sobie poczucie stylu oraz atrakcyjny wygląd swojego pojazdu. Mito należy do segmentu B i dzieli swoją płytę podłogową z popularnym modelem Fiata, czyli Punto. Stylistyka modelu bardzo mocno nawiązuje do pięknej Alfy Romeo 8C. Dzięki temu Mito to małych rozmiarów hatchback, który sprawia wrażenie auta o bardzo ...
Szukaj części do Alfa Romeo MITO (955_)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Osłony silnika w najlepszych cenach
Każdy samochód, który porusza się po polskich drogach powinien zostać wyposażony w solidnie zbudowaną osłonę pod silnik. Jeżeli nie posiadasz takiej osłony, to warto byś taki brak jak najszybciej uzupełnił. Porządna osłona silnika może uchronić Twój samochód przed wieloma usterkami, które mogłyby wyraźnie obciążyć budżet.
Nie masz osłony? Sprawdź, co Ci grozi
Jeżeli pod silnikiem samochodu brakuje osłony, to jazda w utrudnionych warunkach ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Wymiana siłownika gazowy na elektryczny w bagażniku samochodowym. Czy można i czy w ogóle warto to robić?
- Jak prawidłowo dbać o dach i plastikową szybę kabrioletu?
- Środki do usuwania rys na karoserii. Jak działają i w jaki sposób należy ich używać?
- Skąd bierze się brak spasowania poszczególnych elementów karoserii? Jak temu zaradzić?
- Szybkie i niedrogie sposoby na zabezpieczenie karoserii przed drobnymi uszkodzeniami
- Wibracje w samochodzie, cz. II. Drgania całego nadwozia