Wybierz typ samochodu marki Alfa Romeo 156 Sportwagon (932_) (1997.02 - 2006.05)
- 1.9 JTD 105KM
- 1.9 JTD 110KM
- 1.9 JTD 115KM
- 1.6 16V T.SPARK. 120KM
- 2.4 JTD 136KM
- 1.9 JTD 16V 140KM
- 2.4 JTD 140KM
- 1.8 16V T.SPARK 140KM
- 1.8 16V T.SPARK 144KM
- 2.4 JTD 150KM
- 1.9 JTD 150KM
- 2.0 16V T.SPARK 150KM
- 1.9 JTD 16V Q4 150KM
- 2.0 16V T.SPARK 155KM
- 2.0 JTS 166KM
- 2.4 JTD 175KM
- 2.5 V6 24V 190KM
- 2.5 V6 24V 192KM
Części samochodowe do Alfa Romeo 156 Sportwagon
Samochody Alfa Romeo od lat kojarzone są wśród kierowców ze stylem i niepowtarzalnym włoskim charakterem. Auta tej marki mają wielu zwolenników, jak i przeciwników, którzy zarzucają im dużą awaryjność i wiele niekonwencjonalnych rozwiązań technicznych. Z pewnością natomiast można powiedzieć, że auta tego włoskiego producenta zawsze wyróżniały się na drogach.
Model 156 należy do klasy średniej i idealnie wpisuje się w segment D. Produkowana była w latach od 1997 ...
Szukaj części do Alfa Romeo 156 Sportwagon (932_)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Osłony silnika w najlepszych cenach
Każdy samochód, który porusza się po polskich drogach powinien zostać wyposażony w solidnie zbudowaną osłonę pod silnik. Jeżeli nie posiadasz takiej osłony, to warto byś taki brak jak najszybciej uzupełnił. Porządna osłona silnika może uchronić Twój samochód przed wieloma usterkami, które mogłyby wyraźnie obciążyć budżet.
Nie masz osłony? Sprawdź, co Ci grozi
Jeżeli pod silnikiem samochodu brakuje osłony, to jazda w utrudnionych warunkach ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Wymiana siłownika gazowy na elektryczny w bagażniku samochodowym. Czy można i czy w ogóle warto to robić?
- Jak prawidłowo dbać o dach i plastikową szybę kabrioletu?
- Środki do usuwania rys na karoserii. Jak działają i w jaki sposób należy ich używać?
- Skąd bierze się brak spasowania poszczególnych elementów karoserii? Jak temu zaradzić?
- Szybkie i niedrogie sposoby na zabezpieczenie karoserii przed drobnymi uszkodzeniami
- Wibracje w samochodzie, cz. II. Drgania całego nadwozia