Wybierz typ samochodu marki Citroën C5 III Break (RW_) (od 2008.02)
- 1.6 HDi 110 109KM
- 1.6 HDi 110 112KM
- 1.6 HDi 115 114KM
- 1.6 VTI 120 120KM
- 1.8 16V 125KM
- 2.0 HDi 136KM
- 2.0 16V BioFlex 140KM
- 2.0 16V 140KM
- 2.0 HDi 140 140KM
- 2.0 HDi 150 / BlueHDi 150 150KM
- 1.6 THP 150 150KM
- 1.6 THP 155 156KM
- 2.2 HDi 165 163KM
- 2.0 HDi 165 163KM
- 2.2 HDi 170KM
- 2.0 HDi 180 181KM
- 2.2 HDi 200 204KM
- 2.7 HDi 204KM
- 3.0 V6 211KM
- 3.0 HDi 240 241KM
Części samochodowe do Citroena C5 III Break trzeciej generacji
Citroen C5 trzeciej generacji produkowany był w latach 2008 do 2017. Względem poprzedników różniły go gabaryty oraz design. Samochód stał się jeszcze większy i zamiast nadwozia typu liftback został określony mianem sedana. Alternatywą była również odmiana kombi, która oferowała bardzo dużo miejsca we wnętrzu oraz ogromną i funkcjonalną przestrzeń bagażową. Wspomniana wcześniej zmiana designu nawiązywała do nowych wówczas, dopiero pojawiających się trendów ...
Szukaj części do Citroën C5 III Break (RW_)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Kolumna amortyzatora - mocowanie
Obecnie najpopularniejszym i najpowszechniej wykorzystywanym rozwiązaniem w przednim zawieszeniu samochodowym jest bez wątpienia kolumna MacPhersona. W tego rodzaju zawieszeniu kolumna amortyzatora pełni jednocześnie funkcję tłumiącą oraz prowadzącą koło. Kolumna MacPhersona posiada niezwykle zwartą budowę i charakteryzuje się kompaktową budową, przez co zajmuje mało miejsca.
Założeniem konstrukcyjnym kolumny amortyzatora jest podparcie ćwiartki ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Belka skrętna - zobacz co musisz o niej wiedzieć
- Zawieszenie wielowahaczowe
- Stuki w zawieszeniu. Co jest najczęstszą przyczyną ich pojawiania się? Jak możecie je sami zdiagnozować?
- Podstawowe typy zawieszenia samochodowego. Które z nich najczęściej wykorzystywane są w naszych samochodach?
- Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?
- Zawieszenie samochodu: wahacze, tuleje, sworznie i łączniki stabilizatora
- Łożysko koła, piasta - objawy awarii i wymiana