Wybierz typ samochodu marki Audi A8 D2 (4D2, 4D8) (1994.03 - 2005.12)
- 2.5 TDI 150KM
- 2.5 TDI quattro 150KM
- 2.8 163KM
- 2.8 quattro 163KM
- 2.8 quattro 174KM
- 2.8 174KM
- 2.5 TDI quattro 180KM
- 2.5 TDI 180KM
- 2.8 quattro 193KM
- 2.8 193KM
- 3.3 TDI quattro 224KM
- 3.7 quattro 230KM
- 3.7 230KM
- 4.2 quattro 238KM
- 4.2 quattro 245KM
- 3.7 quattro 260KM
- 3.7 260KM
- 4.2 quattro 299KM
- 4.2 quattro 310KM
- S8 quattro 340KM
- S8 quattro 360KM
- 6.0 W12 quattro 420KM
Części samochodowe do Audi A8 D2
Audi, czyli synonim niemieckiej solidności, luksusu i prestiżu, to już nie samochód, a styl życia. Model A8 to niegdyś ekskluzywna limuzyna segmentu F, dziś bardziej kojarzy się, jako samochód drogi w utrzymaniu. Audi A8 to nadal flagowy samochód niemieckiego koncernu, który trafił do salonów w 1994 roku z oznaczeniem fabrycznym D2, zastępując na rynku model V8. Samochód otrzymał konstrukcję samonośną, która została wykonana w całości z aluminium. Dzięki temu udało ...
Szukaj części do Audi A8 D2 (4D2, 4D8)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Kolumna amortyzatora - mocowanie
Obecnie najpopularniejszym i najpowszechniej wykorzystywanym rozwiązaniem w przednim zawieszeniu samochodowym jest bez wątpienia kolumna MacPhersona. W tego rodzaju zawieszeniu kolumna amortyzatora pełni jednocześnie funkcję tłumiącą oraz prowadzącą koło. Kolumna MacPhersona posiada niezwykle zwartą budowę i charakteryzuje się kompaktową budową, przez co zajmuje mało miejsca.
Założeniem konstrukcyjnym kolumny amortyzatora jest podparcie ćwiartki ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Belka skrętna - zobacz co musisz o niej wiedzieć
- Zawieszenie wielowahaczowe
- Stuki w zawieszeniu. Co jest najczęstszą przyczyną ich pojawiania się? Jak możecie je sami zdiagnozować?
- Podstawowe typy zawieszenia samochodowego. Które z nich najczęściej wykorzystywane są w naszych samochodach?
- Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?
- Zawieszenie samochodu: wahacze, tuleje, sworznie i łączniki stabilizatora
- Łożysko koła, piasta - objawy awarii i wymiana